Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Ibsen Tannklinikk
Vil ikke gå her igjen
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetJeg gikk her som kunde i over ett år. Det var en rekke ting som kunne vært mye bedre, så da valgte jeg å bytte tannlege. Det er jeg veldig fornøyd med.
Det som er bra er sentral beliggenhet hvor det er greit å komme til med buss, om det er viktig.
Anbefaler denne tannlegen på det sterkeste!
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetJeg er strålende fornøyd med denne tannlegen. Hun har et rolig vesen, er faglig trygg og flink med mennesker. Hun forklarer alltid hva hun gjør eller skal gjøre. I tillegg er hun også alltid hyggelig mot sine søte kollegaer, og de ser ut til å ha et trivelig arbeidsmiljø. Jeg har alltid fått ærlige vurderinger av henne. Hun tar også hensyn til- og har forståelse for at det ofte er et økonomisk spørsmål om hvilken behandling man velger. I tillegg har hun direkte oppgjør med Helfo, slik at hun kan vurdere om man har refusjonsrett. Meget hyggelige lokaler som. Det fine interiøret og hele miljøet gjør deg rolig.
Proff tannlege
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetJeg har brukt denne tannlegen i mange år. Jeg er fast pasient her. Sazan Bajalan er en alle tiders tannlege. Dyktig og proff på alle måter. Meget rolig og dyktig tannlege. Anbefales.
Veldig hyggelig tannlege
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetJeg liker veldig godt å gå til Sazan Bajalan som tannlege. Profesjonell, hyggelig person å samarbeide med. Hun forteller det som er sant, og man kan spørre om alt.
Beste tannlegen!
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetHyggelig og flink, forklarer hva hun gjør, og hvordan du skal passe på tennene dine best mulig. Smertefritt.