Ibsen Tannklinikk

Pilestredet 17 0164 Oslo
Ibsen Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ibsen Tannklinikk

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Gå til Sazan om du har tannlegeskrekk. Hun forklarer deg alt hun gjør, forteller hva som gjør vondt og ikke, er fornuftig med bedøvelse om du trenger det, og ekstremt hyggelig og dyktig. Jeg håper jeg aldri trenger å bytte tannlege!

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Sazan Bajalan har vært min tannlege i noen år nå. Jeg har i hele oppveksten vært plaget av tannlegeskrekk. Den er nå borte, takket være Sazan! Hun er så effektiv, hyggelig, omsorgsfull og gjør et fantastisk arbeide. Hun ser også meg og tilrettelegger arbeidet hun skal utføre etter meg (pasienten). Sazan ser løsninger ingen andre tannleger har kommet fram til, hun er oppmuntrende og jeg håper de med tannlegeskrekk som gruer seg mye tørr å prøve en time hos Sazan. :)

Grundig og hyggelig tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Tannlegen er grundig i det hun gjør. Bra oppfølging med inkalling og påminnelse på sms. Hyggelige lokaler som får deg til å slappe av . Anbefales.

Dyktig tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Faglig dyktig og utrolig hyggelig person. Presis og imøtekommende. Jeg får alltid god informasjon under behandlingen. I tillegg har hun ei trivelig, blid og smilende assistent med på laget.

God service og behagelig tannklinikk

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Denne tannlegen er flink på faget og behagelig som person. Hun forklarer hele tiden hva hun gjør og hva hun ser, og holder ofte opp et speil slik at jeg også kan se. Kontoret i seg selv er også veldig fint og behagelig. Jeg og mannen min har brukt henne i mange år. Utrolig fornøyde begge to :)