Ibsen Tannklinikk

Ibsen Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ibsen Tannklinikk

Service i toppklasse

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Meget godt fornøyd med Bajalan som tannlege. Hun er profesjonell og dyktig. Tar seg god tid, har oppdatert utstyr og god kjennskap til nye metoder. Føler meg godt ivaretatt. Anbefales!

Meget hyggelig tannklinikk

Tannlege: Tine Kjærgaard Skrevet

Når man kommer dit er tannlegene alltid imøtekommende. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Sekretæren som jobber der er super hyggelig og bistår med alt mulig. Alt i alt er Ibsen Tannklinikk et supert sted som har min varmeste anbefaling.

Vil ikke gå her igjen

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg gikk her som kunde i over ett år. Det var en rekke ting som kunne vært mye bedre, så da valgte jeg å bytte tannlege. Det er jeg veldig fornøyd med.

Det som er bra er sentral beliggenhet hvor det er greit å komme til med buss, om det er viktig.

Anbefaler denne tannlegen på det sterkeste!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med denne tannlegen. Hun har et rolig vesen, er faglig trygg og flink med mennesker. Hun forklarer alltid hva hun gjør eller skal gjøre. I tillegg er hun også alltid hyggelig mot sine søte kollegaer, og de ser ut til å ha et trivelig arbeidsmiljø. Jeg har alltid fått ærlige vurderinger av henne. Hun tar også hensyn til- og har forståelse for at det ofte er et økonomisk spørsmål om hvilken behandling man velger. I tillegg har hun direkte oppgjør med Helfo, slik at hun kan vurdere om man har refusjonsrett. Meget hyggelige lokaler som. Det fine interiøret og hele miljøet gjør deg rolig.

Proff tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i mange år. Jeg er fast pasient her. Sazan Bajalan er en alle tiders tannlege. Dyktig og proff på alle måter. Meget rolig og dyktig tannlege. Anbefales.