Ibsen Tannklinikk

Ibsen Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ibsen Tannklinikk

Fantastisk dame.

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg HATER tannleger. Men...
Takk herre for at jeg går hos Sazan. Superdyktig, serviceminded, kompetent og har også hyggelig personale. Anbefales sterkt.

Flink tannlege med rikt kunsskap

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Veldig flink, og trygg tannlege. Har gode erfaring og kunnskap. Bruker den gjerne som min fast tannlege. Flink til å råde og behandle.
Det gjelder også assistansen hennes.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg ringte klinikken pga. intens tannverk . Sekretæren ga meg en time i tannlegens ellers fullbooket dag. Tannlegen var behagelig, brukte god tid og gjorde en veldig bra jobb. Klinikken er moderne og man får god personlig kontakt med de ansatte. Anbefales på det sterkeste.

Håper jeg aldri må bytte tannlege!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Sazan Bajalan er min drømmetannlege. Hun virker faglig dyktig og er empatisk og oppriktig interessert i å finne den beste løsningen for pasienten. Hun tar seg god tid til å forklare samtidig som hun er effektiv. Dessuten har hun en varm og beroligende væremåte. Jeg har selv ikke tannlegeskrekk, men ser for meg at hun må være et godt valg for en som sliter med slikt.

En dyktig og omtenksom tannlege

Tannlege: Tine Kjærgaard Skrevet

Har hatt mange dårlige tannlegeerfaringer, men Tine er kjempedyktig i sin jobb. Hun er saklig, informativ og forklarer hva hun gjør underveis, slik at jeg vet hva som skjer underveis. Hun har mye kunnskap og gir gode råd og følger opp. Profesjonell og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!