Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Ibsen Tannklinikk
Veldig dyktig og hyggelig tannlege
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetHar gått hit i flere år, og de er veldig dyktige, hyggelige og gode til å gjøre besøket mest mulig behagelig.
Beste tannlegen jeg har hatt
Tannlege: Tine Kjærgaard SkrevetHåper jeg aldri må bytte tannlege igjen! Har ikke vært engstelig for å gå til tannlegen etter at jeg begynte her. Tine er nøye og flink til å informere om alt hun gjør, har heller aldri hatt vondt eller problemer tennene etterpå.
Anbefaler dette tannlegesenteret til alle jeg kjenner!
Omtenksom og dyktig tannlege
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetBehagelig og faglig dyktig. Servicevennlig og omtenksom tannlege som setter pasienten i fokus. Resten av staben ved klinikken er også utrolig hyggelige og hjelpsomme.
Fantastisk dame.
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetJeg HATER tannleger. Men...
Takk herre for at jeg går hos Sazan. Superdyktig, serviceminded, kompetent og har også hyggelig personale. Anbefales sterkt.
Flink tannlege med rikt kunsskap
Tannlege: Sazan Bajalan SkrevetVeldig flink, og trygg tannlege. Har gode erfaring og kunnskap. Bruker den gjerne som min fast tannlege. Flink til å råde og behandle.
Det gjelder også assistansen hennes.