Østensjø Legesenter

Vetlandsveien 99 0685 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Østensjø Legesenter

Jeg anbefaler Kaur !

Lege: Navdeep Kaur Jørdre Skrevet

Har hatt Kaur som lege i et halvt år.
Grei tilgjengelighet, lite problemer med ventetid.
Full tillit til denne legen. Hun er alltid hyggelig og forstår problemene.
Alltid et smil på lur. Det er godt å komme til denne legen. Hun finner løsningen!

Jeg er en gubbe på snart 80 som ofte benytter legen.

Kaur setter meg som pasient i første rekke og har tid til å høre på mine problemer. Bygdelegene er forøvrig et serviceinstilt legekontor hvor Kaur blir en viktig del.

Tar meg og mine sykdommer på alvor

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Kunne nok vært raskere til å henvise videre til spesialist. Følger nøye opp mine sykdommer med kontroller/prøver flere ganger i året. Åpen for litt utradisjonelle behandlinger av sykdommene mine.

Anbefales!

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

Tomasz Pochylski er den beste legen jeg har hatt - jeg hadde aldri byttet, hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen by.

Han er flink, hyggelig og imøtekommende, og svært løsningsorientert. Jeg har kun positive ting å si om Dr. Pochylski.

Den beste legen noen gang jeg har hatt

Lege: Tomasz Pochylski Skrevet

En dyktig lege som ikke bruker mye tid på pc eller lese seg gjennom lommelege leksikon. Han heller tar seg god tid for pasient.

Helt greit

Lege: Frode Grønn Johannesen Skrevet

Hatt Dr. Johannessen som fastlege i mange år (byttet nylig grunnet flytting). Hyggelig og full av kunnskap, men har opplevd å måtte krangle meg til ting vedr. lavt stoffskifte - bla nektet å henvise videre til endokrinolog, ikke lydhør for mine symptomer, men kun opptatt av blodprøveresultatene. Dette har vært ganske frustrerende da jeg har hatt sykdommen i over 10 år med denne legen. Ellers alltid god hjelp.