Legene Bjørnnes og Walther DA

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Bjørnnes og Walther DA

Bra lege, men et mareritt å bestille time.

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Dyktig lege, som tar seg tid til å høre på problemene man har.
Når det kommer til timebestillingen, er det værre.
Skal ganske mye til for at jeg drar til legen, men de siste 3 gangene jeg har ringt for å bestille time, har jeg ringt i en "siesta", der telefonen dems er stengt i flere timer midt i arbeidsdagen. I tillegg er telefonen dems stengt hele onsdag.
Det har endt med at jeg har droppet bestillingen hver gang, da det som regel går over av seg selv.
Sekretærene er heller ikke særlig hyggelige.
Vurderer å bytte legesenter snart, selv om jeg er veldig fornøyd med legen.

Marit er en super fastlege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Marit som fastlege. Hun er forståelsesfull og empatisk. Hun ser på deg når man prater og har fokus på mitt beste. Jeg anbefaler hun på det sterkeste!
Legesekretærene derimot er ikke noe å skryte av. Hun ene er ikke så værst, men jeg opplever til tider å bli møtt med en overlegen holdning. Det er ikke bra og trekker legesenteret ned dessverre.

Bra lege, stiller store spm til legesekretæren

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har bare positivt inntrykk av Marit! Legesekretæren derimot er den mest usympatiske jeg har møtt i denne bransjen.
Ble bitt av hoggorm, men hun kunne opplyse om at de ikke hadde ledig time!??

Marit er en veldig god lege, men legesekretærene yter forferdelig lite service og er utrivelige

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit er en veldig god og hyggelig lege. Hun er lyttende og tar seg tid når du først får time. Problemet med dette legekontoret er legesekretærene og tilgjengeligheten på legene. Legesekretærene er ekstremt lite serviceinnstilt og til dels frekke. Jeg anbefaler Marit, men skal bytte fastlege pga legesekretærene og den lave tilgjengeligheten.

Dyktig lege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg har erfaring med at Marit er en dyktig fastlege, men de som tar i mot timebestillinger er jeg mindre fornøyd med. Det kan ta flere timer før man kommer gjennom på telefon og når man først kommer gjennom er telefontiden over. Man får heller ikke time før man har blottlagt hva som feiler en, og blir møtt med en nedlatende tone om man ikke ønsker å fortelle i detalj. Dessverre er jeg nødt til å bytte fastlege pga. disse opplevelsene.