Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene Bjørnnes & Borna DA

Verdens beste lege

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Har vært pasient hos Eivind Borna siden jeg var barn.
Han tar seg god tid og prøver å hjelpe så godt han kan. Hvis han ikke kan hjelpe, nøler han ikke med å henvise videre til spesialister.
Opplever han som omsorgsfull og kjærlig lege.

Han burde sende resepsjonisten sin til smilekurs.

Lege som inngir tillit

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Dr. Bjørnnes er en super fastlege. Tar seg tid til å lytte og har en imøtekommende og vennlig væremåte. Resepsjonen er ikke den beste, men er bare et lite aber. Edialogen fungerer veldig bra.

Dyktig og interessert

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har hatt Marit som lege i snart fire år og er meget fornøyde. Hun tar seg god tid til å svare på spørsmål og er nøye og forståelsesfull.
Litt ventetid må man regne med men det er jo ikke rart når hun faktisk bruker tid på hver og en pasient. Absolutt verdt å vente.
Resepsjonisten er ikke veldig blid men man trenger ikke å ha så mye kontakt med henne så lenge man bestiller timen på nett.

Grundig og tålmodig

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Eivind er tålmodig og grundig i sitt arbeid. Han har også fulgt opp i etterkant av behandling både hos han og eksternt hos andre behandlere.

Jeg er svært fornøyd med måten Eivind har behandlet meg på i de tilfellene jeg har trengt hjelp. I påsken 2017 ble jeg fulgt opp utenfor arbeidstid, noe jeg satte svært stor pris på.

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg syntes Marit er en absolutt god lege, men jeg vurderer nå sterkt og byte lege på grunn av en utrolig sur resepsjonist dame som har en ekstrem dårlig holdning og krangler på telefon. Hun la på røret sist jeg ringte og hindrer pasienter til å få hjelp. Dette er uakseptabelt og jeg håper at denne disse tilbakemeldingene gjør at folk ser seriøsiteten over hvordan hun behandler pasienter som ringer inn.