Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene Bjørnnes & Borna DA

Dyktig lege, men dårlig kommunikasjon og oppfølging

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit Bjørnnes tar seg alltid god til til meg og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg endelig sitter på kontoret hennes og prater ansikt til ansikt.
Desverre føles det alltid ekstremt innviklet og knotete å få time,resultater av prøver, henvisninger som aldri blir noe av uten at man selv må purre, osv.
Ofte er det ukesvis med ventetid for å få en time, vanskelig å komme igjennom på telefonen og de to siste gangene har jeg ventet 45 minutter over tiden.
Etter å ha ventet 3 uker på svar på en MR av skulderen, ringte jeg ned dit. Marit var på ferie, så jeg ble satt over til Eivind Borna. Han var opptatt med en pasient, men sa han skulle ringe meg opp snart med resultatet. Hørte ikke mer fra han. Prøvde igjen idag, resepsjonisten sa hun skulle gi Eivind beskjed om å ringe i løpet av dagen. Nok en gang hørte jeg ikke mer fra dem, så jeg ringte tilbake ca.14:50, uten å få svar..

Rett og slett for dårlig kommunikasjon og oppfølging ødelegger opplevelsen av en ellers meget dyktig, sympatisk lege som man føler bryr seg om en

Verdens beste lege

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Har vært pasient hos Eivind Borna siden jeg var barn.
Han tar seg god tid og prøver å hjelpe så godt han kan. Hvis han ikke kan hjelpe, nøler han ikke med å henvise videre til spesialister.
Opplever han som omsorgsfull og kjærlig lege.

Han burde sende resepsjonisten sin til smilekurs.

Lege som inngir tillit

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Dr. Bjørnnes er en super fastlege. Tar seg tid til å lytte og har en imøtekommende og vennlig væremåte. Resepsjonen er ikke den beste, men er bare et lite aber. Edialogen fungerer veldig bra.

Dyktig og interessert

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har hatt Marit som lege i snart fire år og er meget fornøyde. Hun tar seg god tid til å svare på spørsmål og er nøye og forståelsesfull.
Litt ventetid må man regne med men det er jo ikke rart når hun faktisk bruker tid på hver og en pasient. Absolutt verdt å vente.
Resepsjonisten er ikke veldig blid men man trenger ikke å ha så mye kontakt med henne så lenge man bestiller timen på nett.

Grundig og tålmodig

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Eivind er tålmodig og grundig i sitt arbeid. Han har også fulgt opp i etterkant av behandling både hos han og eksternt hos andre behandlere.

Jeg er svært fornøyd med måten Eivind har behandlet meg på i de tilfellene jeg har trengt hjelp. I påsken 2017 ble jeg fulgt opp utenfor arbeidstid, noe jeg satte svært stor pris på.