Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Bjørnnes & Borna DA

Lyttende og dyktig lege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Tar seg alltid god tid. Hun er forståelsesfull, lyttende og dyktig! Vurderte å beholde henne selv om jeg flytta.

Lite tilgjengelig

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Helt hinsides vanskelig å komme igjennom på telefon (møter som regel en telefonsvarer), få booket en time under to uker frem i tid og det er veldig knotete å få tilbakemelding på prøver og lignende. I tilgjengelighet står dette legekontoret til stryk. Dette fører til at jeg stort sett må bestille time hos private legekontor hver eneste gang jeg trenger en legetime for et ikke-akutt problem, men fortsatt ikke kan vente i telefonkø i en times tid (om jeg rekker å ringe i den begrensede telefontiden) og to uker på en konsultasjon.

Veldig flink og hyggelig fastlege, men for dårlig kommunikasjon

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit er kjempehyggelig, flink, effektiv og bryr seg om pasientene sine. Jeg har gått til henne i 8 år nå, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Resepsjonisten derimot er vanskelig å kommunisere med og hun er relativt lite løsningsorientert. Det er også vanskelig å komme gjennom på telefonen, og relativt få timer med kort ventetid, derfor blir app-leger hyppigere brukt for vår del.

Dyktig lege, men dårlig kommunikasjon og oppfølging

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit Bjørnnes tar seg alltid god til til meg og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg endelig sitter på kontoret hennes og prater ansikt til ansikt.
Desverre føles det alltid ekstremt innviklet og knotete å få time,resultater av prøver, henvisninger som aldri blir noe av uten at man selv må purre, osv.
Ofte er det ukesvis med ventetid for å få en time, vanskelig å komme igjennom på telefonen og de to siste gangene har jeg ventet 45 minutter over tiden.
Etter å ha ventet 3 uker på svar på en MR av skulderen, ringte jeg ned dit. Marit var på ferie, så jeg ble satt over til Eivind Borna. Han var opptatt med en pasient, men sa han skulle ringe meg opp snart med resultatet. Hørte ikke mer fra han. Prøvde igjen idag, resepsjonisten sa hun skulle gi Eivind beskjed om å ringe i løpet av dagen. Nok en gang hørte jeg ikke mer fra dem, så jeg ringte tilbake ca.14:50, uten å få svar..

Rett og slett for dårlig kommunikasjon og oppfølging ødelegger opplevelsen av en ellers meget dyktig, sympatisk lege som man føler bryr seg om en

Verdens beste lege

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Har vært pasient hos Eivind Borna siden jeg var barn.
Han tar seg god tid og prøver å hjelpe så godt han kan. Hvis han ikke kan hjelpe, nøler han ikke med å henvise videre til spesialister.
Opplever han som omsorgsfull og kjærlig lege.

Han burde sende resepsjonisten sin til smilekurs.