Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo
Tlf: 22 99 20 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Legene Bjørnnes & Borna DA

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg har hatt fornøjelsen av Marit som min fastlege en del år nå. Jeg er velsignet med et godt helbred, og har kanskje hatt behov 1-2 ganger pr år, men hver gang er en påmindelse på hvor fornøyd jeg er. Marit fremstår positiv, flink til å lytte, empatifull og frem for alt veldig kompetent. Har forsøkt å flytte min kone også, men Marit er desværre og forståelig nokk en populær lege.

Marit er en topp lege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har ingen negative bemerkninger å komme med om henne. Grundig og veldig flink. Resepsjonen ødelegger alt dessverre. Jeg må bytte lege grunnet utilgjengelighet. Veldig trist...egentlig det siste jeg villle at skulle skje, men nå gidder jeg ikke å forsøke og komme gjennom lenger. Edialogsystemet fungerer ikke. Marit er helt super...så dette har ingenting med henne å gjøre.

Svært god fastlege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Veldig god fastlege, som jeg er superfornøyd med. Men vanskelig å komme gjennom på telefon for å bestille time og ofte litt lang ventetid før man får komme inn.

Elendig service!

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Jeg skriver meg inn i den lange rekken av kunder som har opplevd en svært lite imøtekommende resepsjonist og ventetider på flere uker.
Det er helt åpenbart at dette legekontoret er overbelastet når resepsjonistens hovedoppgave er å sette spørsmål ved hvorvidt man faktisk trenger en time. Og når/hvis man til slutt får audiens hos legen får man en følelse av at klokken tikker.
Legene er sikkert flinke, men ønsker du oppfølging utover en sykemelding ville jeg valgt et annet legekontor.
Det har jeg nå gjort.

Elendig og uprofesjonell praksis.

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Umulig å få tak i og dårlig på oppfølging. Nettsiden virker ikke og tlf tiden er håpløst kort. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk denne legen.

Flink lege. Dårlig resepsjon.

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit virker flink, varm og veldig profesjonell. Hun tok sin tid, å hørte virkelig på meg. Veldig fornøyd med henne.

Det som ødleger hele ærfaringen min er den forferdelige resepsjonen. Umulig å komme igjennom på telefon. Som for eksempel idag, kontoret har to timer med telefontid, har nå prøvd å ringe dit i over 40 minutter, fortsatt ikke noe svar.
Dette med resepsjonen alene får meg til å vurdere om legekontoret er verdt det.

Ok, men ofte vikarer

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Imøtekommende , våken og grundig, men det kan ikke sies om en vikar som foretok en feilhenvisning til ultralyd . Føler noen ganger at jeg blir litt overbehandlet. Henvisning til private klinikker må være kostbart for NAV.

Enkelt tilbud

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit er en kjempe hyggelig person som man fort føler som imøtekommende og tillitsfull. Men det er aldri svar og få når man ringer til legekontoret, de som sitter i resepsjonen er aldri hjelpsomme og ofte vanskelig og snakke med. Vanligvis får jeg heller ikke hjelp før nærmere en time etter avtalt tid for legetimen, så man må smøre seg med tålmodighet og regne med at et legebesøk mest sannsynlig tar en god stund her. Dessverre tar de heller ikke blodprøver på stedet, men sender deg videre. Uansett hvor godt man liker legen som person, så er ikke dette et legekontor jeg ville anbefalt videre. Må legge til at selvom resepsjonen er dårlige på og svare, så fungerer online systemet veldig bra og det er ofte ledige timer selv samme uke som når man bestiller!

Vanskelig å få tak i

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Har prøvd å få tak i denne legen ved flere anledninger, men det er ikke lett. Telefontiden er kort, og nettsiden fungerer ikke. Får du bestilt time er du heldig, det har jeg prøvd flere ganger nå uten hell.

Når du endelig kommer frem på telefon blir du møtt av et menneske som virker lei av jobben sin, og som rett og slett er lite hyggelig og veldig lite behjelpelig. Kjempe dårlig service.

Ikke en god opplevelse så langt og jeg har enda ikke møtt legen. Jeg har prøvd å få legetime 4 ganger nå uten hell.

Ting som kan bli bedre:
- Skaff dere fungerende nettside
- Send personalet som tar telefoner på kurs

Fantastisk

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

En lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Han tar seg god tid til å høre på deg og er trygg i faget. Ofte litt forsinket, men veldig verdt ventetiden.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Dr. Marit Bjørnnes er alltid imøtekommende, lytter og svarer på alt av spørsmål jeg har. Hun tar seg god tid med hver pasient hun har, så det kan være noe ventetid, men det er verdt det. Hun nøler ikke med å sende henvisninger til spesialister og jeg opplever at hun har en stor interesse i meg som pasient. Føler meg veldig godt tatt vare på av henne. Vil absolutt anbefale henne!

Eneste negative er resepsjonen, men siden legekontoret har fått ePortal så har jeg ikke lengre behov for å kommunisere med dem. I ePortalen kan man få fornying av respeter, sende melding til lege og bestille time.

Fantastisk Lege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Veldig fornøyd med Marit. Hun er flink til å lytte og tar seg god tid. Hun tar deg på alvor og er alltid blid og hygglig!

Fantastisk lege!

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Utrolig hyggelig og imøtekommende, uansett hvor mange pasienter som venter på time. Tar seg alltid tid, men er også utrolig effektiv. Har hatt litt sløve leger som utelukker mye, men Marit vurderer det som kan vurderes og er ikke redd for å henvise deg til fysioterapeut e.l., sånn det virker mange leger av en eller annen grunn er.

Kan ofte være lang ventetid (hun tar den tiden hun trenger på hver pasient), og å ringe resepsjonen er ofte helt håpløst. Har heldigvis e-portal, hvor man kan bestille og avbestille timer som man vil, sende melding direkte til legen og fornye resepter!

Så bortsett fra resepsjonen, veldig anbefalt lege! Etter sløve leger setter jeg virkelig pris på en som gjør jobben sin så strålende og jordnært som Marit.

Alt tar tid

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har kun hatt mulighet til å møte Marit en gang siden jeg byttet fastlege i januar. Opplevde henne som svært imøtekommende og vennlig, som gav gode råd og hjelp. Har ingenting å utsette på legene, men resepsjonen har absolutt et stort forbedringspotensiale. Nå drar ikke jeg til legen så veldig ofte, men jeg forventer i det minste å komme igjennom på telefon i løpet av dagen. Når jeg ringer inn (noe som ikke er lett, siden de har begrenset telefontid) så opplever jeg å måtte stå i kø i 20 min når jeg først får svar, men av og til må jeg ringe i flere dager. Damen i resepsjonen tok også prøver da jeg var der sist, og da hørte jeg telefonen ringe uten at noen kunne ta den. Virker som det er sprengt kapasitet der, og det kan hende at det burde ansettes noen som i det minste er tilgjengelig til å ta telefonen. Så meg desverre nødt til å bytte fastlege. Synes det er synd, siden det virker som om legene der er flinke.

Ikke fornøyd

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har kun hatt negative erfaringer. Ikke verken hyggelig eller imøtekommende, virker som det er et slit for henne å ha pasienter og tillit blir ikke bygget i det hele tatt.
Jeg bytter fastlege så fort som mulig.

veldig hensynsløs!

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Jeg sliter psykisk og har spiseproblematikk.
Da er det veldig uprofesjonelt å bli møtt med en lege som kommer med kommentarer som "jaja, det vokser du fra deg " ( hatt det i 12 år )
Sliter også med angst, da får jeg beskjed om å ikke sitte inne å "sture ". Føler absolutt at jeg blir tatt useriøst, og det er veldig skummelt for oss som sliter psykisk. Ønsker jeg hadde brukket ryggen av og til..da hadde jeg sikkert fått den sympatien jeg så sårt trenger.

Håper han leser dette og skjerper seg !
jeg har fått nok og har byttet lege !!

En dyktig lege som ser deg som menneske!

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Har brukt Dr. Borna i over 20 år. Har alltid fått god og profesjonell hjelp. Ja, det kan nok hende at han har alt for mye å gjøre, og har for mange pasienter, samt at ventetiden kan bli i lengste laget, men når jeg først har kommet inn har jeg alltid fått god hjelp!
Han er en lege av den gode gammeldagse sorten som tar seg god tid til hver enkelt pasient, men han er helt unik og ser deg som et medmenneske, og er veldig hyggelig og empatisk, og jeg mener at han har helt spesielle positive egenskaper som lege, i tillegg til god kompetanse.
Føler meg trygg med ham som min lege!
Dette er er en av grunnene til at jeg har valgt å bruke ham som lege i så mange år. Hadde jeg vært misfornøyd, hadde jeg selvfølgelig byttet til en annen fastlege.

Den verste legen jeg har hatt!

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

-Altfor lang ventetid, opptil 3 timer.
-Meget ufin resepsjonist.
-Eivind gir løfter han ikke holder, skjedd 3 ganger.

Dyktig lege men forferdelige folk i resepsjon

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg byttet fastlege pga øverig personale.dvs de ansatte i resepsjonen,de som tar blodprøver etc, som altid hadde en dårlig dag, aldri smilte og du følte at du var i veien hver gang jeg var der.

Utrolig dyktig og grundig lege

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg har fått svært god oppfølging av Marit. Hun er vennlig og forståelsesfull har vært veldig fleksibel når jeg har kommet med akutte problemer og behov for oppfølging. Legesenteret benytter en online portal for selvbetjening ved timebestilling, dette fungerer veldig bra, og gir muligheten til å sende skriftlige henvendelser til legen.