Legene Bjørnnes og Walther DA

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Bjørnnes og Walther DA

God, men utilgjengelig

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit er en super lege når du endelig får møte henne - hyggelig, flink og grundig.
Men det er veldig vanskelig å få time!

Kort telefontid, og det tar ofte timevis (av og til dagevis) å få svar. Resepsjonisten er lite imøtekommende, og må overbevises om at du faktisk er syk før du i det hele tatt får bestille time. Elektronisk timebestilling viser ingen ledige timer flere uker fram i tid, så den fungerer ikke ved hastetimer.

Siden Marit tar seg god tid til hver pasient, er hun ofte en klokketime forsinket.

Til sammen gjør dette at én legetime krever to-tre dagers innsats. Jeg bytter lege fordi det skal ikke være så vanskelig å gå til legen.

Utilgjengelig og lite hjelpsom

Lege: Berit Walther Skrevet

Har hatt denne fastlegen i et år, og skjønte etter andre time at det bare var å sette seg på venteliste hos noen andre. Opplever svært lang svartid på forespørsel om reseptfornying, og at hun ikke leser e-konsultasjon andre dager enn på fredager. Så dersom du her vært uheldig å ha et behov en mandag er det bare å smøre seg med tålmodighet. Hun er utilgjengelig, slik at det er vanskelig å få satt opp time, og generelt lite hjelpsom under legebesøk. Anbefaler overhodet ikke.

Grundig og empatisk

Lege: Berit Walther Skrevet

Er så fornøyd med Berit, både som fastlege til meg selv og våre to barn. Kjempeflink med barn (og bekymrede voksne). Hun lytter, vurderer, deler av sin erfaring, og vi opplever at hun behandler hver person individuelt og ikke som pasient på samlebånd. Vi reiser gjennom halve byen for å gå hos henne. Kan varmt anbefales!

Riktig god lege som tar deg på alvor

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit tar alt på alvor og jeg føler meg virkelig ivaretatt som pasient. Trygg og god lege, beste jeg har hatt. Tar seg alltid god tid.

Den beste fastlegen!

Lege: Berit Walther Skrevet

Berit er kunnskapsrik, empatisk og strekker seg langt for å hjelpe. Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege, og anbefaler henne varmt.