Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene Bjørnnes & Borna DA

Dyktig og interessert

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Har hatt Marit som lege i snart fire år og er meget fornøyde. Hun tar seg god tid til å svare på spørsmål og er nøye og forståelsesfull.
Litt ventetid må man regne med men det er jo ikke rart når hun faktisk bruker tid på hver og en pasient. Absolutt verdt å vente.
Resepsjonisten er ikke veldig blid men man trenger ikke å ha så mye kontakt med henne så lenge man bestiller timen på nett.

Grundig og tålmodig

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Eivind er tålmodig og grundig i sitt arbeid. Han har også fulgt opp i etterkant av behandling både hos han og eksternt hos andre behandlere.

Jeg er svært fornøyd med måten Eivind har behandlet meg på i de tilfellene jeg har trengt hjelp. I påsken 2017 ble jeg fulgt opp utenfor arbeidstid, noe jeg satte svært stor pris på.

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Jeg syntes Marit er en absolutt god lege, men jeg vurderer nå sterkt og byte lege på grunn av en utrolig sur resepsjonist dame som har en ekstrem dårlig holdning og krangler på telefon. Hun la på røret sist jeg ringte og hindrer pasienter til å få hjelp. Dette er uakseptabelt og jeg håper at denne disse tilbakemeldingene gjør at folk ser seriøsiteten over hvordan hun behandler pasienter som ringer inn.

Flink lege, elendig resepsjon

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

har hatt Marit Bjørnnes som fastlege i tre år og er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig forståelsesfull og en god menneskekjenner. En topp fastlege for meg. Da synes jeg det er så utrolig trist at resepsjonisten drar ned helhetsopplevelsen min såpass mye.

For det første kan jeg vente på at telefonen skal tas i over 20 min. I går ringte jeg jevnlig gjennom hele dagen, har fremdeles ikke kommet gjennom. Og det bare for å avbestille en time jeg ikke trenger allikevel (dette kan ikke gjøres via eportalen, dessverre). Når så telefonen endelig tas, har jeg opplevd å få kjeft av helsesekretær flere ganger og møtt dårlig service når jeg ønsker å stille medisinske spørsmål direkte til legen. Jeg må "krangle meg til" å få gitt beskjeder videre til legen min, selv om jeg hadde en løpende avtale om at dette var slik jeg skulle kontakte legen min i en periode. Så tiden og energien min går på å prøve å overbevise helsesekretæren min om at dette må hun hjelpe meg med. I to av telefonsamtalene har jeg begynt å gråte fordi helsesekretæren har mistenkliggjort meg i en svært sårbar situasjon. Før jul kom sa hun også til meg at jeg kom til å slite med en spesiell tilstand/sykdom "i minst et halvt år". Jeg ble selvsagt fra meg, men ganske oppgitt da det gikk over etter en uke.

Jeg mener at resepsjonen per i dag absolutt ikke holder mål og ødelegger for legene på kontoret. Jeg har venner som har byttet fastlege her pga dette. Trist at man bytter vekk en fastlege en er så fornøyd med fordi resepsjonspersonalet gir deg en så dårlig opplevelse hver gang. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan dette kan ha pågått så lenge uten at lederen i bedriften gjør noe med personalet.

Svært utilgjengelig

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Prøvd å ringe 5 ganger hver dag de siste tre dagene. Før klokken 11 så sitter man en time i kø før de legger på telefonen. Etter klokken 11 virker det som telefonen deres er skrudd av(?) aldri faktisk klart å avtale time.