Legene Bjørnnes & Borna DA

Pilestredet park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Legene Bjørnnes & Borna DA

Veldig bra!

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Utrolig hyggelig, god lytter og veldig flink lege!
Stort pluss at man kan sende e-post.

Svært dyktig og samvittinghetsfull fastlege

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

Dyktig, tillitsvekkende, samvittinghetsfull og empatisk, en utmerket fastlege. Tilgjengeligheten er heller dårlig, med lang responstid på telefon, og lang (tre uker) ventetid på time. Mangler ved tilgjengeligheten blir imidlertid subsidiære de gode egenskapene, vurdert ut fra min personlige preferanse for varig og betryggende lege-pasientrelasjon.

Enestående

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Marit er en lege som lytter og virker genuint interessert i å behandle pasienten. Jeg har bare hatt positive opplevelser med Marit og anbefaler henne på det sterkeste.

Er utrolig glad for å ha en fastlege som henne!

God tid. Borna bruker god tid, fint når det er min tur, mindre fint når jeg venter.

Lege: Eivind Hegge Borna Skrevet

En lege av den GODE gamle sorten. Han lytter, observerer, antyder sin mening, kan komme med råd. Han støtter, ser meg som enkeltindivid i min situasjon. Hvis du trenger en kjapp-kjapp lege er Dr. Borna ikke for deg. Men vil du ha en god tid med den hjelp du trenger så hiv deg på ventelisten.

Meget dyktig og hyggelig lege!

Lege: Marit Hellandsjø Bjørnnes Skrevet

Tar pasientene på alvor og finner alltid beste løsning på et problem. Meget hyggelig og flink. Beste legen jeg noen gang har hatt!