Holt Vestvollen Helsesenter Zdenek Barton

Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Tlf: 64 83 66 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Holt Vestvollen Helsesenter Zdenek Barton

Litt lenge å vente noen ganger, men det er verdt det

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Dr,Barton er en dyktig lege som jeg har gått til i mange år, anbefales, Tror faktisk at leger utdannet i det gamle Øst-Europa har en grundigere og ikke minst bredere utdanning enn her. Vil også ta med damene i ekspedisjonen ,de er alltidd blide og hjelpsomme, må ikke glemme dem!

Utrolig dyktig lege som lytter!

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Meget flink lege. Lytter godt til hva du har og si og tar seg tid til alle pasientene. Dette går dog på bekostning av noe lengere ventetider, men i mine øyne er han verdt å vente litt ekstra på.

+ Meget god lytter, og gir presise og gode svar.
+ Kan yrket sitt. Setter korrekte diagnoser.
+ Tar ikke betalt for dobbeltime om du går over timen.
+ Tar ikke betalt for fraværende oppmøte eller for sen avbestilling.

- Som regel noe lengere ventetid. (men tar seg god tid pasientene, som er viktig!)
- Tar ikke kort (kun kontakt eller faktura, men ingen fakturagebyr)

En lege som tar deg på alvor!

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Barton er en lege som lytter og som tar seg tid til å forklare. Her blir man godt ivaretatt! Han tar det jeg sier på alvor og er oppdatert innen medisiner. Veldig fornøyd. Eneste minuset er at det ofte er store forsinkelser. Sitter gjerne 1 time og venter på å få komme inn. Men jeg ville aldri byttet lege. Anbefales!

En meget dyktig lege.

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Dette er en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Selv i en travel hverdag tar han seg tid til det lille ekstra ved behov.

Dyktig og hyggelig

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Alltid tid til deg, prøver alltid å gjøre det som er beste for deg som pasient 😊. Flink til å sende deg videre til spesialist, alltid blid å hyggelig ☺

Grei nok

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Legen er rask til å henvise til spesialist og skal ha kreditt for det, imidlertid er han utrolig upresis på tidspunkter.
Kommer alltid for sent til første time og sliter med store forsinkelser.
Antar dette er bedriftskulturen siden heller ikke forværelset klarer å åpne 0800 selv om de gladelig innkaller til dette tidspunktet.
Blir ny lege på meg, orker ikke mer ørkesløs venting.

Meget dyktig mann som er hyggelig og hjelpsom

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Han har meget god kunskap og sender deg videre til spesialist når det er nødvendig

Beste legen=)

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Har hatt denne legen en god stund nå. Veldig deilig at han tar seg tiden til å lytte og kommer aldri med en diagnose på hva det kan være om en må undersøkes videre av ekspert. Henviser med en gang dit det trengs og tar det derifra noe jeg synes er veldig viktig.

Flott att det finnes leger som " ser" deg akuratt der og da

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Hatt denne legen i mange år. Må kjøre 12 mil tur retur og ville aldri tenkt på å bytte. Han er lyttende, imøtekommende, er opptatt av akuratt deg når du er der.

Flink

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Trivelig lege, som alltid tar seg tid til en prat for å lettere forstå plager og sykdommer. Gir gode råd om veien videre.

Ikke fornøyd

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Vanskelig å ha god kommunikasjon med. Prater mer enn han lytter og føler ikke han tar meg på alvor med plagene mine.

God lege

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Jeg har hatt denne legen lenge og vet ikke om jeg er fornøyd eller ikke. Legen er god til gynekologiske undersøkelser og vet mye om brystkreft, jeg har kun vært på slike undersøkelser og fikk rask og god hjelp.

En flott lege

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Denne legen anbeales:) Han er snill, imøtekommende, gir råd og god behandling.