Holt Vestvollen Helsesenter Zdenek Barton

Prost Stabelsvei 6 2019 Skedsmokorset

Siste vurderinger av Holt Vestvollen Helsesenter Zdenek Barton

Lang ventetid

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Barton er alltid forsinket, selv til første time. Han er ofte mer opptatt av å fortelle anekdoter fra eget liv enn å høre på pasient og å undersøke. Midt i alle fortellinger kommer det allikevel gode råd, og jeg tviler ikke på at han er en god lege. Er ikke den typiske travle, kalde fastlegen.
Det kan også tidvis være vanskelig å komme gjennom på telefon.

Han nøler ikke å henvise videre ved behov. Er dog litt rundhåndet når det kommer til sykemeldinger, og er ikke veldig opptatt av å tilrettelegging for arbeid ved siden av skade/sykdom.

Slitsomt at han ikke tar kort eller vipps (bedrift, ikke til privat telefonnummer).

Håpløs å komme i kontakt, tregt!

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Barton virker flink nok, og han er interessert i deg, men når du får henvisninger, så sender han deg til noen han kjenner, kjenner. Og det er som regel dyre spesialister.

Nå for tiden er det umulig å ringe dit og bestille time.
Dette har forøvrig vært slik i årevis. Man får bare melding om telefonen nå er stengt, pga langvarig fravær, og ingen mer info NÅR, OM og HVA man kan gjøre for å få bestilt time, så det er tydeligvis umulig.
Det er jo smått utrolig at man må reise til fastlegen sin, for å få bestilt time, og når minimum ventetid der er 1 time, så er det litt bortkastet.
Men hvis du trenger sykemelding er det nok rett sted...

Ikke en lege for alle

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Han er kunnskapsrik og liker å prate mye. Alle gangene jeg har vært der er det altfor lang ventetid. Minste tid jeg har ventet er 20 min. Lengste opp mot 1,5 time. Det nytter ikke når man har pause fra jobben. Dette er legen for de som liker å prate om hvor syke de er, og for de som liker å skravle. Gjerne arbeidsledig.
Han skal ha for at han tar seg tid til pasientene sine. Men dessverre altfor mye tid i forhold til hvor mange som venter utenfor.
Kan tro at for noen så hører han på en, men for min del hører han ikke på det jeg EGENTLIG spør om. Det kommer mye prat. Og mye common sense som jeg ikke trenger å høre om. Er sjelden innom men hver gang jeg er der tenker jeg at nå må jeg bytte lege. Nå gjør jeg det, mest pga at jeg vil bli hørt når jeg virkelig trenger hjelp.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Tror det må være den beste legen jeg noensinne har møtt. Og andre leger har mye å lære av han. Medfølende og flink til å sette seg inn i mennesket med store empatiske evner, en lege men også et menneske.

Litt lenge å vente noen ganger, men det er verdt det

Lege: Zdenek Barton Skrevet

Dr,Barton er en dyktig lege som jeg har gått til i mange år, anbefales, Tror faktisk at leger utdannet i det gamle Øst-Europa har en grundigere og ikke minst bredere utdanning enn her. Vil også ta med damene i ekspedisjonen ,de er alltidd blide og hjelpsomme, må ikke glemme dem!