Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Stig Gundersen er lege for både meg og min datter. Han tar meg som mor meget seriøst, og jeg føler meg alltid forstått og respektert for mine meninger både personlig og ovenfor mitt barn. Han er varm, imøtekommende og kunnskapsrik. Kan uten tvil anbefale han på det sterkeste!

Fantastisk lege!!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg er så glad for å ha Stig Gundersen som min fastlege. Han er en lege som lytter på deg og ser på deg når du snakker. Han prøver å hjelpe deg så godt han klarer! Super fornøyd Med jobben hans! Veldig hyggelig og komme til han hver gang... anbefalt på det sterkeste..

Hyggelig, engasjert og hjelpsom

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg har vært innom denne legen en gang eller to, og her føler jeg meg alltid tatt på alvor. vi kommuniserer svært lett, på like premisser mennesker imellom. Han er flink å spørre hva han kan hjelpe med, og er dyktig på å finne løsninger. Jeg føler meg veldig trygg som pasient her, da han er flink å lytte til mine behov. Det er litt venting mellom hver time, men flinke leger er vel verdt litt ventetid. faste medisiner o.l. får man ordnet uten problemer. Kan på det varmeste anbefales!
Han er flink å ringe, skulle det være noen formaliteter han ikke rakk der og da. Stortrives!

Meget bra lege

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Kjempebra til o lytte og man får intrykk av att han virkelig bryr seg om en.Meget førnøyd! Anbefalles

Kunnskapsrik, effektiv, personlig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Har kun positive opplevelser. Dr. Bains bryr seg og ikke minst vet hva han snakker om. Soleklar anbefaling.