Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Overraskende uhøflig og overseende.

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg skiver like mange gode vurderinger som mindre bra så jeg vil påpeke at dette er reelt og bør tas til følge av folk.

Jeg ble utrolig overrasket da jeg var hos Ravi Bains. Mannen var uhøflig ved å ikke lytte til meg som pasient for og så da si at dette ikke var noe.

Det var mangel på spørsmål om min situasjon og det virket kun som om han ønsket at jeg skulle dra så fort som mulig, noe som gjorde så jeg følte meg utrolig uvelkommen og oversett som pasient.

Fornøyd

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Alltid fått time ganske kjapt. Har ikke hatt noen store plager men han har kjapt tatt tak i de tingene jeg har kommet med enten henvisning videre eller rask ny time for behandling.
Han har god kunnskap innen feks føflekker og føflekkreft.

Eneste minuset er ett tilfelle hvor han sa han skulle ta kontakt men aldri gjorde det. Men var ikke noe alvorlig så bryr meg ikke så mye.

Han har humor og er laidback, så man føler man har god tid når man kommer inn. Det gjør at du selv kanskje må vente noen minutter over tiden, men heller det enn at han sender ut folk før de er ferdige.

Fantastisk fastlege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Ravi lytter og besvarer spørsmål på en klok og betryggende måte. Han bryr seg om deg som pasient og har mye mer enn det obligatoriske av varme og humor.

usedvanlig empatisk

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Legen scorer høyt for kompetanse og profesjonalitet, har anbefalt Ravi Bains til flere av min bekjentkrets som en lege mann kan ha stor tillit til

Lite sympatisk overfor kroniske plager

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg har hatt Ravi som fastlege over en lengre stund, og opplever han absolutt som kunnskapsrik. Jeg fikk god hjelp hos han med det meste i starten, men etter jeg fikk kroniske plager som det er vanskelig å finne årsak til, har jeg rett og slett gruet meg til å dra dit. Det har vært svært vanskelig å få tilstrekkelig hjelp i form av å påskynde undersøkelser eller å få flere henvisninger på en gang. Jeg har fått beskjed om å avvente og se, selv om sykdommen har eskalert og jeg har vært tydelig på at jeg vil unngå å bli sykmeldt over lengre tid. Jeg føler ikke at Ravi hører eller forstår hvordan disse plagene ødelegger meg fysisk og psykisk, fordi han har konkludert med at det sannsynligvis ikke er alvorlig. Det jeg har lært av å ha denne legen, er at det kan være svært tungt å være plaget i det offentlige helsevesenet.