Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Vennlig, omtenksom, dyktig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Alltid interressert og har god tid. Hyggelig og imøtekommende, og den som får en plastikk kirurg til fastlege er heldig! veldig dyktig, iallefall med mine problemer.

I de tryggeste hender

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Ravinder Singh Bains er en utrolig dyktig fastlege. Han er grundig, tar seg god tid til pasient, følger opp pasienten nøye, og er veldig flink til å lytte. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

En imøtekommende og behagelig vesen. En lege det er lett å få tillit til, blant annet fordi han tar seg tid til å sette seg inn i sykdomsbildet, og får deg til å tenke over ting du kanskje har oversett. Man får virkelig følelsen av å bli sett og hørt. Ikke minst kan han faget sitt. Jeg får inntrykk av at han tar jobben sin mer alvorlig enn de fleste andre leger jeg har vært i kontakt med.

Jeg kan trygt anbefale Ravinder Singh Bains.

Ikke fornøyd.

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Da jeg var hos Ravinder Singh Bains under en tidligere psykisk reaksjonsperiode jeg hadde tidligere i sommer, så føler jeg at jeg absolutt ikke ble tatt på alvor i det heletatt.

Jeg ble satt opp til en time hvor jeg pratet om hva som hadde skjedd og hvordan jeg følte meg. Han gav meg en sykemelding på én uke da det skjedde og fikk en oppfølgingstime.

Det endte opp med at jeg måtte bestille en time til på egenhånd en liten stund etterpå hvor jeg ikke hadde klart å jobbe i det heletatt fordi hele hodet mitt var et stort kaos. Dette viste han svært lite forståelse for og jeg måtte nærmest be han om å henvise meg videre til noen som faktisk visste hva som foregikk. Jeg fikk ikke noen sykemelding på det grunnlaget av at han sa at jeg ikke hadde noen spesifik sykdom som han kunne skrive meg på.

Etter lang ventetid kom jeg endelig i kontakt med DPS-klinikken og det viste seg at jeg led av depresjon som følge av hendelsene og andre ting.

Svært lite forståelsesfull og upersonlig lege som ikke virker å veie opp psykiske tilstander mot 'fysiske' ting som en forkjølelse.

Jeg har vært syk i ettertid også, men har aktivt lidd meg gjennom kun for å slippe å måtte dra tilbake dit.