Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Utilstrekkelig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Han var i utgangspunktet både imøtekommende og hyggelig, men med mine symptomer/plager visste han ikke hva han kunne gjøre-og henviste meg heller ikke videre til noen som kunne gjøre noe med dette. Hans "løsning" var "du får lære deg å leve med smertene". Dette var/er totalt uaktuelt for meg, så jeg byttet fastlege i håp om å finne en noe mer ydmyk fastlege som-om vedkommende ikke innehar respektive kompetanse ihvertfall henviser meg videre til noen som kan hjelpe.

Anbefales!

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Imøtekommende, empatisk, tar seg tid og har humor. Søker annen faglig kompetanse om han er i tvil, henviser videre ved behov. Kan bli bedre på å oppsummere det som har blitt avtalt ved timens slutt. Anbefaler absolutt Bains som fastlege, han er en fagperson du får tillit til.

Uoppmerksom, ikke grundig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Dette er basert på et enkeltbesøk, men bør likevel med i vurderingen: Jeg fikk undersøkt en sterkt betent finger, og fikk beskjed om at "det vil gå over av seg selv". Noen dager senere var jeg på legevakten med sterk pussdannelse, fikk åpnet den infiserte betennelsen og ble satt rett på antibiotikakur. Anbefaler å være meget bestemt og tydelig i kommunikasjon med denne legen - jeg opplevde ikke å bli tatt på alvor.

En god opplevelse!

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Hyggelig, empatisk mann med masse humor og glimt i øyet. Virker veldig kompetent og interessert, både i pasient og fag. Anbefales!

Svært dyktig

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Dr. Bains er en meget kompetent lege. Han er veldig forståelsesfull og hyggelig. Når jeg fikk behandling av Bains var han tilgjengelig hele døgnet! Bryr seg virkelig om pasientene hans. Er i tillegg veldig effektiv.