Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Fantastisk flink lege

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kan anbefale Kyrre på det varmeste! En empatisk og dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter. Han henviser videre ved behov og følger opp på en god måte.
Et hyggelig lokale, flink helsesekretær og man får time raskt.
Byttet lege kun pga reisevei.

Utrolig flink!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Veldig flink lege som alltid får meg og barna mine til å føle oss sett og hørt. Anbefaler han til alle jeg kjenner, og han har lang venteliste av god grunn.

Topp lege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Framstår som særleg kompetent og oppdatert. Konstruktiv oppfølging i ein sjukdomsperiode eg var gjennom. I tillegg til dette er han ein særs likandes fyr.

Trygg, kunnskapsrik og Tar seg god tid

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kyrre er en fantastisk lege. Han ser deg, hører og finner alltid en løsning. Han tar min psykiske og fysiske helse på alvor og får alltid henvisning til det jeg trenger. Han bruker god tid og forklarer om noe er uklart. Føler meg trygg, sett og godtatt her.

Dyktig og varm

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Veldig fornøyd med Ravi og har veldig tillit til ham som min fastlege. Han ser an situasjonene med fornuftig visdom og behandler enkeltindividet etter best passende behandling. Han er åpen for forslag, men skriver f eks hverken ut kontroversielle medisiner for fort eller for sjeldent etter hva som gir naturvitenskapelig og pragmatisk mening, og er veldig flink til å videresende pasienter til å sjekke ut div plager de har, hos spesialister, når det kan være nødvendig.
Han viser deg respekt som menneske, i tillegg til å kunne faget sitt godt og hjelper til så effektivt som det lar seg gjøre. Alle leger burde vært som han.