Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Usympatisk og nedlatende lege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Fikk time hos Ravi da min fastlege var utilgjengelig.
Opplevde han som svært usympatisk og nedlatende, han tok veldig lett på utfordringene jeg kom med. Gjorde knapt en undersøkelse før jeg ble jaget på dør.
Skriver sjelden anmeldelser, men dette var så sjokkerende dårlig at det fortjener å advares om.

Profesjonell og empatisk

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Stig Gundersen er profesjonell,tar seg tid, er empatisk og forståelsesfull. Han bryr seg om pasienten.Han er imøtekommende og gir en følelse av å være i gode hender. Jeg er veldig fornøyd med Stig som min lege.

Fremragende lege!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Gundersen er profesjonell tar seg tid, er empatisk og forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasienten. Han er imøtekommende og handlekraftig, og gir en følelse av å være i gode hender. Jeg er veldig fornøyd med Stig som min fastlege, og vil anbefale han på det sterkeste!

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Jeg hadde Kyrre som fastlege i 4 år og har utelukkende hatt positive opplevelser. Kyrre tok seg alltid tid til en prat, både om helsesituasjon og livet forøvrig. Det virker som om han genuint bryr seg om pasientene sine. Han ga også klare og tydelige råd, basert på anbefalinger og hva han selv ville gjort i vanskelige situasjoner. Han så bedre enn meg selv når jeg hadde gått på en smell og trengte litt fri, og han pushet meg på å ta medisinske beslutninger som jeg selv synes var vanskelige å fatte. Det var trist å flytte fra Oslo og miste Kyrre som fastlege, men jeg vil varmt anbefale ham videre.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Byttet ikke fastlege under studier av den grunn. Anbefales til store og små som vil ha en grundig og hyggelig fastlege.