Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Sympatisk, kunnskapsrik og lyttende

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Hadde Siw Brackmann tidligere som jeg var veldig fornøyd med, men dessverre gikk hun i permisjon. Da var det utrolig bra at det var en så dyktig og hyggelig lege som tok over. Kyrre tar seg tid og snakker om stort og smått. Han lytter til dine behov, forteller bakgrunnen for sine vurderinger og er rask og effektiv når det kommer til henvisninger, oppfølging etc. Veldig fornøyd!

Morsom og ukomplisert

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

En fin fyr med masse humor.
Anbefales hvis du er mann.

Anbefales ikke hvis du er kvinne med ønsker om barn.
Vi hadde han som familielege før, under og etter første svangerskap.
Der og da var vi ok fornøyde, men er senere blitt oppmerksom på at han muligens kunne løst ting litt annerledes. Spesielt vil jeg fremheve hormonprevensjon der både spiral og p-stav ble satt inn på en dårlig måte. Anbefales å finne noen andre til å gjøre dette.

Grundig og profesjonell

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Tok seg god tid og tok grundig sjekk ved vår baby sine første fastlegebesøk. Fikk oss som foreldre til å føle oss trygge på at babyen vår fikk den beste oppfølgingen og at vi ble tatt på alvor, selv om det var småtteri vi kom dit for.

Har null empati og har ikke evnen til å sette seg inn i psykiske plager

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Dette er en lege jeg absolutt ikke vil anbefale. Han har null interesse, tid eller evne til å sette seg inn i psykiske helse plager, som noen ganger kan oppstå med mye stress i arbeidslivet. Jeg går sjeldent til legen, men når jeg først drar dit forventer jeg i det minste å bli lyttet til og bli tatt på alvor.

rett og slett uhøflig!

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Jeg var hos han for litt over et år siden da min fastlege ved samme kontor var borte. Han så på diagnosen min og ville med det samme ta blodtrykket mitt (for å se etter sprøytestikk!!) og så begynte han å fortelle homo vitser!! Det var den verste ydmykende opplevelsen jeg har opplevd på lenge!! Jeg anbefaler IKKE denne legen!!