Holbergs Plads Legesenter

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter

Kunnskapsrik, ærlig og rask

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Overskriften sier egentlig alt, og disse kvalitetene er han ekstremt god på. Han snakker deg ikke etter munnen, og du får ikke unødvendige resepter - så hvis det er dette du trenger, så bør du finne en annen. Og som (tilnærmet) alle andre fastleger "går han seg fast" ved kroniske tilstander. Likevel - totalt sett, veldig bra!!

Ikke en god opplevelse

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Fikk et godt førsteinntrykk, men opplevde ham etter andre besøket som kjøligere og mindre behjelpelig enn første gang. Jeg gikk til ham et par ganger før jeg byttet. Han snakket mye av timen min bort, lyttet lite og hadde en veldig pessimistisk holdning i forhold til å hjelpe meg. Jeg er kronisk syk og er derfor avhengig av en litt mer støttende og behjelpelig lege. Det å gå til ham føltes ut som en ekstra påkjenning.

Uegnet i hjelperollen som lege

Lege: Ravinder Singh Bains Skrevet

Unngå denne legen om du har behov for mer enn en resept. I utgangspunktet virket han imøtekommende, i møte med min datter som lider av sjelden genfeil, men det stakk ikke dypt, da han over hodet ikke var dedikert ! følger ikke opp det han sier han vil gjøre, denne mannen har dessverre et stort behov for selv å bli sett noe som gjør han uegnet i en hjelperolle. Han tar ikke 5 øre for å skjelle deg ut, om du ikke oppfører deg «pent» nok. Hvilket vi opplevde.

Kjempe dyktig på alle områder.

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg har møtt maaange leger i mitt liv og jeg må virkelig si at denne mannen er utrolig dyktig i sitt yrket. Han lytter godt, behagelig å prate med og stresser ikke. Veldig klok mann. Helse Norge trenger definitivt flere leger som dette😊.

Utmerket lege

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Dr Gundersen er fastlegen til hele familien min (besteforeldre, barn, søsken), og alle sitter vi med samme inntrykk. Legen er først og fremst utrolig hyggelig og imøtekommende! Tar seg god tid til pasientene sine og har ironisk nok lite ventetid. Ellers er han dyktig i faget sitt og en føler seg tatt på alvor. Vi opplever å bli godt ivaretatt hos denne unge men erfarne legen. Beste anbefalinger!