Lovisenberg legesenter

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg legesenter

Meget dyktig og hyggelig lege

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Tar seg god tid og gir pasienten en følelse av å være i de beste hender. Empatisk og hyggelig

En åpen og ærlig lege

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Lytter og spør, hører hva du tenker og forteller. Er interessert i pasienten og gir seg ikke før han hr fått utredet alle muligheter. Har lav terskel for å sende til videre utredning hos spesialister.

Dyktig og interessert lege

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Audun er interessert, hyggelig og tar seg god tid. Anbefales - eneste grunnen til at jeg byttet er fordi legekontoret er litt langt unna der jeg bor.

Hender at man må vente litt - men det hjelper å tenke på at grunnen til at man venter, er fordi han tar pasientene sine på alvor og tar seg god tid!

Et tips til de som er pasienter der er å registrere seg på den elektroniske tjenesten de har. Da kan man velge tidspunkt for time selv, og man kan sende beskjeder til legen og få fornyet resepter og sånn på internett.

De varmeste anbefalninger

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg har nå hatt Dr. Kjellstad som fastlege i ti år. Jeg var så heldig å havne hos ham på grunn av lokasjon da jeg fikk fastlege i Oslo for første gang, og jeg har siden aldri vært snau med å anbefale ham. Jeg tror snart et tosifra antall av venner og bekjente har byttet til ham opp gjennom årene, og så godt som alle er like fornøyde.
Han er trygg, interessert, empatisk og generelt dyktig, og i motsetning til mange fastleger jeg har hørt skrekkhistorier om, så kjenner han sine egne begrensninger og er snar med å henvise videre til spesialister dersom problemet er utenfor hans felt. Han undervurderer sjelden pasientens innsikt i eget helsebilde!
Som en tilleggskvalitet er han både en morsom fyr, og personlig engasjert i pasienter han har hatt en stund, og har en forbausende hukommelse, ned til de trivielle detaljene. Da føler man seg sett, og det er vel kanskje noe av det viktigste når man er i en sårbar situasjon!

Som flere her nevner, så kan tida på venteværelset drøye en del, men jeg synes det er underordnet nettopp fordi det betyr at han tar seg god tid med hver enkelt. Å bli behandlet som samlebåndsmateriale er aldri en god ting, så da får det heller være at det tar litt ekstra tid. På den annen side får man alltid time fort! Jeg tror sjelden jeg har ventet mer enn en uke på å komme inn, det er et kjempepluss - og av hva jeg skjønner, på ingen måte en selvfølge hos andre leger.

Det eneste minuset er at man ofte må vente litt lenge i telefonkø, og at det hender telefonsvareren ikke blir slått av i tide etter lunsjpause sånn at man ikke kommer gjennom i det hele tatt.

En kjempedyktig lege som lytter til pasienten

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Dr. Kjellstad har i de årene jeg har hatt ham som lege vært en svært hyggelig, imøtekommende og tilstedeværende lege. Han har alltid tatt meg på alvor og henvist meg videre undersøkelser og behandlinger når dette har vært nødvendig. Han har alltid tatt seg tid nok når jeg har vært til konsultasjon.