Lovisenberg legesenter

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg legesenter

Flink, men ikke på det psykiske

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen over lengre tid og har alltid vært fornøyd med han. Når jeg har kommet med noen fysiske problemer har han alltid vært flink til å ta meg i mot, tatt meg alvorlig og hjulpet meg med å finne en løsning på problemet. Han har tatt seg tid, noe som også gjorde at jeg synes det er greit å vente litt ekstra før jeg kommer inn dit.

Problemet kom når jeg trengte hjelp til et psykisk problem og henvisning videre. Han avfeide meg fort, undervurderte mitt problem og jeg følte meg meget avvist. For meg tok det lang tid å tørre å ta det opp og å be om hjelp - det føles da ekstra sårt å bli vurdert som jeg ble av Dr. Kjellstad. Det var ikke en liten bagatell i mitt liv, det handler faktisk om hele livet mitt og da er det vanskelig å bli møtt slik. Denne gangen fikk jeg også inntrykk av at han overhodet ikke hadde tid å kaste bort på meg. og jeg ble raskt sendt ut igjen,

Så - har man et psykisk problem vil jeg nok dessverre ikke anbefale han. Jeg byttet og føler nå at jeg har fått god hjelp.

Meget dyktig lege

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg har hatt min andel av fastleger opp igjennom årene på grunn av stadige utskiftninger. Når jeg flyttet til Oslo valgte jeg Dr. Kjellstad kun på grunn av nærhet til min daværende bolig og har siden ikke angret.

Ole Bendik tar seg tid til pasientene sine og tenker på helheten fremfor å se på det isolerte problemet. Er ikke redd for å ta noen ekstra prøver eller utredninger for å undersøke er mulig problem og har det aldri travelt.

Enig med andre kommentarer som sier at han som regel er forsinket, men det er helt i orden for min del ettersom jeg regner med at han behandler andre pasienter på samme måte som meg og tar den tiden han trenge til hver enkelt pasient uavhengig av den fastsatte normen for hvor lang tid et legebesøk skal ta.

Pluss også for at han tok seg tid til en prat med meg selv om jeg skulle til en vikarlege ved legesenteret for å høre hvordan det gikk med meg.

Empatisk og behagelig lege

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Etter å ha vært uheldig med en særdeles lite hyggelig lege, gjorde jeg grundig resarch for å finne fram til ny fastlege. Valget falt på Dr. Kjellstad, og jeg er veldig fornøyd. Han er alltid litt forsinka, men siden det skyldes at han tar den tida han trenger med pasientene, tåler jeg det, og legger det inn i planen.

Oppfatter han som faglig dyktig, effektiv, men viktigst av alt: empatisk og lett å prate med.

Legesekretærene på kontoret er også hyggelige. Går alltid greit å få time innen rimelig tid.

Rett mann på rett plass

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Tilstedeværende, tilgjengelig, lyttende og kompetent. Bedre kan det vel neppe bli?

Løsningsorientert.

Lege: Audun Olav Bertelsen Brandal Skrevet

Han tar tak i forskjellige problemer med en gang, istedenfor å be deg komme tilbake gjentatte ganger da man kun har tid til ett emne per time.