Sørumsand legesenter

Blakervegen 37 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Sørumsand legesenter

veldig bra

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

God og snill medisinsk Hun har stor interesse for en pasient Og hun har en veldig stilig behandling
Best lege ever ❤️

Bra lege

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Hjelper når du er på Time, tar deg søriøst, absolutt en anbefalt lege. En forståelses full lege, og en man kan prate med uten og bli dømt med ord eller blikk. Trenger flere som han.Ringer om det er avtalt etter siste pasient time.

Beste fastlegen så langt

Lege: Ewa Anna Hvaring Skrevet

Tar seg tid, lytter og virker interessert.
Veldig fornøyd med behandling og resultatet.
Anbefales!!

Veldig fornøyd

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Har hatt henne i stund nå og hun er en fantastisk lege. Tar seg god tid, empatisk, alltid i godt humør og ser på deg som en person og ikke en «kunde». Her er også fokus alltid rettet på deg og ikke på PC-skjermen.

Det kan ta svært lang tid (beregn 15 minutter i kø på telefonen) på å få svar på legekontoret, men det har ikke noe med hun å gjøre.

Tilstede, varm og støttende

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

Martine er en fantastisk fastlege som har tatt meg på alvor. Hun har støttet meg gjennom prosessen fra å avdekke og behandle spiseforstyrrelser. Hun er en fantastisk lytter, hun bryr seg veldig, følger svært godt opp, husker og gjenkjenner historien min og har vært enormt støttende for meg. Hadde aldri byttet med mindre jeg flyttet. Hun har anerkjent mine problemer, sett meg og hjulpet meg med å henvise til psykolog og arbeide med rotårsaken til mine problemer. Tusen takk.