Sørumsand legesenter

Blakervegen 37 1920 Sørumsand

Siste vurderinger av behandlere ved Sørumsand legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Tar meg på alvor, henviser videre når det er nødvendig, bryr seg OM. Jeg får raskt time, han følger alltid opp det han har sagt han skal gjøre, veldig flink til å lytte og forklare. Kan trygt anbefales.

Trygg og vise stor interesse for personlig problemer både fysisk og mentalt.

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Det beste fastlegen Jeg har noen gang har hatt!! Kan sterk anbefale for alle som ønsker seg en trygg og flink lege.

Fantastisk! Utrolig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege 😄

Lege: Mohammad Ali Chaudhry Skrevet

Har vært veldig heldig med å få Mohammed Ali Chaudhry som fastlege 😌🥊 Makan til lege skal du lete lenge etter!! Han ser deg, bryr seg og skjønner hva som er i veien.

Han er hundre prosent medmenneske, og jeg føler at han ser meg og bryr seg om meg som pasient. Å gå til Ali oppleves som trygt, og han er god å snakke med, enten man sliter fysisk eller psykisk som er min opplevelse etter å ha hatt han som lege i snart 2,5 år og jeg har gått på ganske så jevnlige besøk på legekontoret fra starten.

Ali har virkelig engasjert seg i mine problemer, og har opparbeidet en god kjemi på kort tid, der jeg opplever at han bryr seg og lever seg inn i min situasjon. Han er også løsningsorientert og sender henvisninger ved behov.

Denne legen er absolutt en god samtalepartner som viser omsorg og forståelse i høyeste grad. Ellers er han en snill, blid og grei fyr med humor og glimt i øyet. Det føles ikke ut som du er hos legen når du er hos han og tar seg den tiden han trenger til hver pasient!

Generelt skulle jeg ønske legesenteret tilbød digitale tjenester som videokonsultasjon og at leger benyttet pasientpost som kommunikasjonsform, det hadde vært praktisk.

Får ikke anbefalt denne mannen nok.

Lege: Nenad Ilic Skrevet

Nenad er en usedvanlig god lege - han lytter og tar deg seriøst - uansett om problemet er lite eller stort. Vi er flere i familien som benytter han og jeg bruker han nå på barnet mitt også. Jeg har ingen forslag til hva som kan bli bedre eller annen konstruktiv kritikk siden jeg synes han gjør en meget god jobb.

En livbøye

Lege: Martine Jacobsen Høye Skrevet

En lege som ser personen man er, følger opp og har god kompetanse og initiativ. En rollemodell for andre leger. Har aldri gått derfra uten å føle meg hørt og sett og trygg på behandlingen.