Oris Dental Bodø

Oris Dental Bodø holder til i Bodø

Siste vurderinger av Oris Dental Bodø

Fantastisk

Tannlege: Carl Haavard Knutssøn Skrevet

Jeg må bare berømme Carl for en dyktig og serviceinnstilt tannlege han er.Rolig og behagelig og alltid godt resultat.Så glad jeg fikk han som tannlege

Timothy Aprieto

Tannlege: Timothy John Tare Aprieto Skrevet

Meget dyktig og effektiv. Veldig bra kvalitet på behandlingen. Smertefri. Og en trivelig kar. Benyttet i mange år og meget fornøyd.

«Svært dårlig arbeid» i følge spesialist.

Tannlege: Per Vidar Liljedal Skrevet

Har tidligere hatt Per Vidar som tannlege, men etter at jeg flytta sørover fikk jeg meg ny.

Noen år senere får jeg verk i tenner han har rotfylt, og ender opp med å oppsøke spesialist.

På røntgen-bildene er spesialisten sjokkert over et svært dårlig rotfyllingsarbeid, og alt må gjøres på nytt igjen!

For øvrig en hyggelig tannlege, og sikkert dyktig på andre ting, men rotfylling er kanskje ikke hans beste side.

Meget flink tannlege

Tannlege: Per Vidar Liljedal Skrevet

Har hatt ganske mange andre opp gjennom åra, men han er for det første den hyggeligste jeg har møtt hittil og så er han svært dyktig.
Problem med plomberte tenner fra andre klinikker jeg har vært hos ordnet han kjapt opp med.
Kan anbefale han på det sterkeste.

Byens beste tannlege!

Tannlege: Per Vidar Liljedal Skrevet

Jeg har vært kunde hos Liljedal Tannhelsesenter i noen år nå, og hatt Per Vidar Liljedal som min tannlege og jeg kan med hånden på hjertet ikke huske at jeg har hatt en bedre tannlege. Liljedal er hyggelig, tar seg tid til en liten prat før han setter i gang og gjør en grundig og bra jobb.

Liljedal Tannhelsesenter er en foregangsfigur for helsetilbud. De har flotte og innbydende lokaler, hyggelige ansatte og gode åpningstider. De er svært imøtekommende og lett tilgjengelig på telefon. Ventetiden for å få time er ikke så lang, og det er heller aldri noe problem å flytte rundt på timen om det ikke skulle passe likevel. Etter å ha alltid vært nervøs før tannlegebesøk etter noen vonde opplevelser i barndommer er det nesten som en fest å komme til Liljedal. Jeg er veldig fornøyd med at jeg ble kunde hos dem!