Liljedal Tannhelsesenter AS

Telefonnummer75 59 14 0075 59 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 102 8006 Bodø
Liljedal Tannhelsesenter AS holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Liljedal Tannhelsesenter AS

«Svært dårlig arbeid» i følge spesialist.

Tannlege: Per Vidar Liljedal Skrevet

Har tidligere hatt Per Vidar som tannlege, men etter at jeg flytta sørover fikk jeg meg ny.

Noen år senere får jeg verk i tenner han har rotfylt, og ender opp med å oppsøke spesialist.

På røntgen-bildene er spesialisten sjokkert over et svært dårlig rotfyllingsarbeid, og alt må gjøres på nytt igjen!

For øvrig en hyggelig tannlege, og sikkert dyktig på andre ting, men rotfylling er kanskje ikke hans beste side.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Anja Nyland Simensen Skrevet

Anja er en fantastisk tannlege, spesielt om du sliter med tannlegeskrekk, noe jeg var før jeg kom hit. Hun er hyggelig, kjempeflink og rolig. Flott tannhelsesenter, kort ventetid og meget gode priser. Anbefales!

Meget flink tannlege

Tannlege: Per Vidar Liljedal Skrevet

Har hatt ganske mange andre opp gjennom åra, men han er for det første den hyggeligste jeg har møtt hittil og så er han svært dyktig.
Problem med plomberte tenner fra andre klinikker jeg har vært hos ordnet han kjapt opp med.
Kan anbefale han på det sterkeste.

Den beste!

Tannlege: Thomas Åge Norum Skrevet

Thomas er en fantastisk tannlege, morsom og tålmodig.
Har hatt tannlegeskrekk fra jeg var liten, noe Thomas og de fantastiske damene som jobber der har hjulpet meg MYE med. Han var godt oppdatert på hva som kunne bli dekket av HELFO og ordnet dette.

Alle de som jobber der er som sagt fantastiske og bestandig i godt humør.
Hvis du vil ha en flott tannlege med flotte kollegaer, er dette mannen.

Åpningstidene er supre med kveldsåpent enkelte dager.

Byens beste tannlege!

Tannlege: Per Vidar Liljedal Skrevet

Jeg har vært kunde hos Liljedal Tannhelsesenter i noen år nå, og hatt Per Vidar Liljedal som min tannlege og jeg kan med hånden på hjertet ikke huske at jeg har hatt en bedre tannlege. Liljedal er hyggelig, tar seg tid til en liten prat før han setter i gang og gjør en grundig og bra jobb.

Liljedal Tannhelsesenter er en foregangsfigur for helsetilbud. De har flotte og innbydende lokaler, hyggelige ansatte og gode åpningstider. De er svært imøtekommende og lett tilgjengelig på telefon. Ventetiden for å få time er ikke så lang, og det er heller aldri noe problem å flytte rundt på timen om det ikke skulle passe likevel. Etter å ha alltid vært nervøs før tannlegebesøk etter noen vonde opplevelser i barndommer er det nesten som en fest å komme til Liljedal. Jeg er veldig fornøyd med at jeg ble kunde hos dem!