Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Tar deg ikke alvorlig

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Har vært hos henne mange ganger med et tilbakevendende problem. Vanskelig å få time hos henne, fikk ofte timer hos student. Først etter jeg hadde fått en annen mening og kontaktet stavdal for henvisning, fikk jeg raskt time hos henne. Hun mente det ikke var noe galt med meg og at dette ville gå over av seg selv. Hun ville absolutt ikke gi meg henvisning. Symptomene er der fortsatt, og jeg bytter nå lege for å få et nytt syn på saken og forhåpentligvis få henvisning. Dette er nå et problem jeg har gått til henne for i ett år

Utrolig flink

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Andreas tar pasienten sin på alvor og tar seg tid til å virkelig lytte. Etter en opplevelse med utbrenthet ifh jobb/studier fikk jeg utrolig god oppfølging med påfølgende samtaler med jevne mellomrom. Her delte han egne erfaringer fra sin studietid og kom med tips- både som lege og som medmenneske-slik at jeg skulle bli bedre.

Anbefales veldig!

Ikke for meg

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Har hatt Stavdal som fastlege først for meg og så for mine barn i ca 10 år. Jeg opplevde henne til å begynne med som faglig dyktig og var veldig fornøyd.

Etter hvert har jeg ved flere anledninger opplevd at hun ikke har tatt ting på alvor. Det virker nesten som hun er for trygg på egen fagkunnskap og erfaring.

Det henger muligens sammen med at mange pasienter krever mye og skriker høyt, men dersom man er en pasient som kanskje er av typen som ikke tar kontakt med legen før det virkelig trengs så kan det blir problematisk.

Etter tre ulike episoder hvor jeg følte at hun ikke tok meg på alvor har jeg nå byttet lege og er så langt mye mer fornøyd, blant annet med at et av mine barn nå endelig er henvist til spesialist og får den hjelpen som trengs.

Legekontoret forøvrig var et velsmurt maskineri og legesekretærene skulle jeg gjerne båret på gullstol.

Ingen fast lege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Jeg har hatt Hilde Skrede som fastlege siden 2008, men jeg har aldri møtt henne! Jeg har hatt turnusleger hver gang jeg har hatt behov for legekonsultasjon og det er lang ventetid.

Utrolig hyggelig og flink lege

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Andreas er en meget hyggelig og flink lege. Han tar godt vare på deg og har alltid tid og rom for å prate litt. Han er faglig flink og forståelsesfull for dine innspill.
Anbefales.