Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Har alt for mange pasienter

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Hilde er hyggelig, men får ikke alltid med seg det jeg sier til henne. Kanskje er hun for travel, kanskje fører hun ikke god nok journal, men jeg har ved flere anledninger fått feil behandling ved henvisning.

Det er alt for lang ventetid hos henne, og jeg har flere ganger fått beskjed om at jeg må vente i en måned eller mer for å komme til - hvorpå skader/smerter har forverret seg. Det har også vært miskommunikasjon og forvirring de gangene jeg har godtatt å gå til turnuslegen i stedet. Det kan ikke være forsvarlig å ha nærmere 1600 pasienter samtidig. Jeg kommer til å bytte fastlege.

absolutt den beste legen jeg har hatt!

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Andreas er den engste legen som har tatt meg på alvor. Følte meg som hypokonder fram til jeg fikk han. Men han gikk veldig grundig tilverks uten å avfeie meg og tok seg tid til å lytte det endte med at jeg fikk til slutt god hjelp til en del reele problemer. Selv da ble utbrent som følge av mye av dette fikk jeg utrolig bra oppfølging samt hjelp til å komme igang med omskolering å nye studier! Selv over smstjenesten har jeg fått god bedring meldinger, + poeng for det! Har flytta til andre siden av byen men kommer definetivt ikke til å bytte lege. Lett å få time er det også.

Min lege

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Profesjonell, lyttende, samarbeidende, faglig oppdatert, kritisk på beste vis - ikke unødvendig diagnostikk eller behanlingsforsøk. Føler meg trygg hos henne - også god i akutte situasjoner - rolig og behersket - også da. Full tillit.

Klok og flink

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg har brukt dr. Stavdal i mange år. Både jeg og min datter har alltid fått god hjelp selv om kontoret til tider kan være travelt. Dr. Stavdal anbefales på det varmeste.

Anna Stavdal er en lege som er der når det gjelder

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i mange år. Hun gir klare tilbakemeldinger, holder det hun lover, og er omsorgsfull og profesjonell. Hun er tilbakeholden med reseptblokka, men prøver heller å finne andre løsninger når det er mulig.

Hun har mye å gjøre, men ringer alltid tilbake når man ber om det. En forutsigbar, omsorgsfull og profesjonell lege.