Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg hadde Stavdal som fastlege i et par år. Det var umulig å få time hos henne og jeg fikk alltid time hos turnuslege eller vikarer. Jeg var hos henne en gang for å ta gynekologisk undersøkelse for å sjekke at alt var som det skulle og for å sjekke at jeg ikke hadde noen kjønnssykdommer. Etter litt diskusjon gikk hun med på å ta undersøkelsen, men hun nektet å ta prøver for å sjekke om jeg hadde en kjønnssykdom. Hun ville ikke ta prøver av meg fordi jeg var i et forhold og fordi jeg ikke hadde noen symptomer. Skal ikke legen være sjeleglad for at unge mennesker ønsker å teste seg for kjønnssykdommer? Selv om man er i et forhold har man ingen garanti for at partneren er trofast.

Utrolig flink og hyggelig lege som ser hele pasienten

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Har hatt henne som fastlege siden 1997. Blir ikke aktuelt å bytte!

Effektiv og empatisk

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Ville ikke byttet fastlege dersom jeg ikke måtte pga flytting. Anna er lyttende, effektiv, empatisk og behagelig.

Føler meg heldig...

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

...som har henne som fastlege! Utrolig dyktig, fortståelesfull, profesjonell og støttende. Blir alltid tatt på alvor. Hun har litt ventetid, men hvis det oppstår noe akutt er det alltids noen andre på legesenteret som er tilgjengelig. Selv om jeg nå bor et stykke unna, kommer jeg til å beholde henne som min lege så lenge jeg kan. Jeg er kjempefornøyd med alle som arbeider på Bolteløkka legesenter. Lyse, rene og trivelige lokaler er det også.

Dårlig tilgjengelighet

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Et godt inntrykk av faglige spm blir ødelagt av mangelfull oppfølging fordi det alltid oppleves å være mangel på timer. "Kom om 3 uker" er jo ikke det man ønsker hvis man vil snakke med legen denne uken....