Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevål Stadion Legesenter

Utrolig god lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Larsen er en utrolig dyktig lege. Faglig tyngde og sikkerhet, kombinert med medmenneskelighet og omsorg.

Han er perfekt for meg som mann: rask og effektiv når det er noe enkelt og greit, men plukker med en gang opp det er noe mer dyptliggende. Og da tar han seg alltid ekstra god tid.

Aldri problem med å få time.

Beste legen jeg har vært borti.

Dyktig og effektiv !

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Har hatt Danø som fastlege i ca 5 år. Han er proff, effektiv og kan service. Ikke noe surr. Får alltid raskt time, i løpet maks 2-3 dager. Ofte samme dag om man trenger det.

Han går rett på problemet, løser det. Og blir ferdig, og forklarer hvorfor ting har oppstått og hvile medisiner han anbefaler. Samt å kommer med råd at det eks ikke er noe poeng i å kjøre det dyreste merket.

Ting går raskt,og kan kanskje for noen virke litt stressende. Men for meg er det perfekt !

Rask og effektiv - akkurat slik jeg ønsker det

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Jeg er typen som ikke har noe behov for å bruke mer enn strengt tatt nødvendig tid hos legen.

Hos Troels går ting raskt og effektivt, han lytter til hva jeg har å si, og skriver deretter ut nødvendig remedie.

Har slitt litt med å få kontakt pr telefon tidligere, vet ikke om det har bedret seg.

Dårlig opplevelse

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Jeg har hatt André Storm Larsen som min fastlege ca. 1 år. I denne tiden har jeg desverre hatt flere uhyggelig opplevelser med ham.
Jeg ble møtt med mistro fda jeg kontaktet ham angående min plager. Jeg opplever ham som arogant, og helt uten empati. Desverre har han gjordt denne vanskelige tiden for meg enda tyngere.

Ambefaler ham ikke.

En meget bra fastlege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Andre Storm Larsen er en veldig dyktig lege som jeg trygt kan anbefale og benytte seg av. Har selv benyttet meg av han gjennom flere år.