Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevål Stadion Legesenter

Effektiv og god behandling

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Har alltid truffet godt på diagnostikk og behandling/henvisning, men kan av og til oppfattes som stresset og "litt"rask". Får som regel time samme eller neste dag, men må ofte ringe flere ganger for å få bestilt time.

Er egentlig meget godt fornøyd med både råd, behandling og oppfølging.

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Jeg leser noen av innleggene her og blir litt overrasket. Siden jeg bodde i Oslo tilbake i 2005 har jeg benyttet Ullevål Legesenter - Dr. Storm Larsensom min fastlege..
Jeg har hatt noen litt mer alvorlige sykdomstilfelle, og har fått god oppfølging og assistanse hver gang. Ved behov har jeg fått god hjelp med henvisning og oppfølging av spesialister som legesenteret benytter seg av også. Det er vel egentlig oppfølgingen og tilliten som har gjort at jeg faktisk benytter legesenteret, og Dr. Storm Larsen som min fastlege ennå, selv om jeg flyttet ut av Oslo for 7 år siden. Min erfaring gjennom disse årene gjør at jeg finner det hensiktsmessig å sitte noen timer i bilen i stede for bytte til en lokal fastlege.

Meget dyktig og grundig

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Jeg har hatt Danø som fastlege i mange år, selv etter at jeg flyttet fra Oslo. Jeg tar heller turen til Ullevål Stadion enn å bytte til en dårligere lege lokalt. Danø er rolig, hyggelig og god til å kommunisere medisinske problemstillinger på en forståelig måte. Han tar seg alltid tid til å høre på det du har å komme med, og henviser videre ved behov, motsetning til andre leger som vegrer seg for å innrømme at de ikke er spesialister på alt. I tillegg er det aldri lang ventetid, hverken for å få time eller for å komme inn til timen din. Anbefales.

Værste legen jeg har hatt.

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Dette er den værste opplevelsen jeg har hatt med en fastlege.
Har aldri på noe tidspunkt følt at han tok meg seriøst i det heletatt, bare nikker og smiler når man prater til han og har allerede gjort seg opp en mening etter et lite minutt.
Hvis man har fysiske skader skal legen faktisk kjenne på hva det er fornoe og ikke BARE gå ut i fra hva du sier.

Ikke bra...

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Legen virker ikke kompetent til å jobbe med "usynlige lidelser" som f.eks tinnitus og depresjon. Liten tid under konsultasjoner (maks 5 min) og jeg måtte stort sett forklare meg fra scratch hver gang jeg var der. Virker ikke som om han noterte noe fra gang til gang. Endte opp med å bytte fastlege og fikk endelig voksen og god hjelp.