Fagerstrand Legesenter DA

Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerstrand Legesenter DA

Trygg fårståelsefull og god lytter.Faglig dyktig i jobben sin.

Lege: Alexander Dorgelo Skrevet

Føler meg 100% trygg hos Alexander. Aldri hatt en lege som har fulgt opp så godt som han har gjort. Han er faglig dyktig i jobben sin.

Hører ikke på hva man sier.

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Nedlatende, lytter ikke, en typisk person som ikke hører på hva man sier bare for å sende deg ut etter å ha bagatellisert problemene dine. Vi skal liksom ha så billig helsehjelp i dette landet... Du kan prøve å regne på prisen på en legetime når man får vært der inne i 2 minutter og tildelt ett skjema for 230kr, blir ikke mye billig det nei. Elendig og har ingen forståelse for pasientens alvorlige situasjon.

Oppmerksom og grundig

Lege: Tina Margrethe Evensgaard Skrevet

Legen tar meg på alvor, hun setter av nok tid når jeg ber om det og hun husker meg fra forrige besøk.

Arrogant

Lege: Anne Elisabeth Thurmann Skrevet

Uempatisk og nedlatende. Er sjelden hos legen, men da jeg først hadde behov fikk jeg ikke hjelpen jeg trengte. Etter å ha fått en henvisning av henne som ikke ga svar på mine problemer - og jeg ba om å få en annen type undersøkelse - fikk jeg som svar at nå kunne hun ikke bruke mer av skattebetalernes penger på meg. Aldri følt meg så liten før og ble naturlig nok helt satt ut. Byttet fastlege umiddelbart etter dette.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Amanda Endresen Dybing Skrevet

Jeg er kronisk syk og har møtt mange leger, men må si at Amanda er en av de fineste legene jeg har møtt. Hun er empatisk og lyttende, kommer med gode konstruktive råd og tilbakemeldinger og sender meg videre ved behov. Hun møter meg med respekt og menneskelighet. Jeg har stor tillit til Amanda og håper hun blir lenge ved legesenteret hun er nå.