Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Opitz Tannhelsesenter AS
Misfornøyd med kvaliteten
Tannlege: Johannes Opitz SkrevetJeg var misfornøyd ikke bare med kvaliteten på arbeidet, men også med tilgjengeligheten til tannlegen. Tannkronen falt av etter ca 5 mnd. Tannklinikken var stengt i fellesferien. Jeg måtte gå til en annen klinikk for å få den påsatt igjen.
Ekstrautgiftene mine ble refundert, men det var først etter mye om og men.
Behagelig behandling, men misfornøyd med resultatet
Tannlege: Daniel Opitz SkrevetSmertefri behandling, men alle har endt med infeksjoner og smerter og pencillinbehov. Resultatet er ikke tilfredstillende. Dessuten altfor dyrt i forhold til andre tannleger og resultatet.
Komfortabel person å bli behandlet av.
Tannlege: Daniel Opitz SkrevetEr alltid vennlig.
Er rolig.
Har ikke hastverk.
Husker meg godt.
Den mest behagelige og effektive behandlingen jeg har fått.
Tannlege: Johannes Opitz SkrevetHadde brudd i en tann, og kom omgående til hos Johannes. Lokalene var nye, rene og de hadde på lav behagelig musikk på avlukket. Det hele ble en behagelig time, til tross for tannbeandling.
Fordelen hos Opitz var at jeg slapp å ta fri flere ganger fra jobben for å reparere tannen. Han scannet tannen, og lagde en ny bit i porselen.
Var ute i løpet av halvannen time, med ny tann.
Det kan godt være det finnes tannleger som er billigere, men i min arbeidssituasjon lønner det seg mer å betale litt mer for en tannlege med effektive arbeidsmetoder, kontra å gå til en som jeg må inn til flere ganger for samme jobb.
Tommel opp til Johannes!