Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Opitz Tannhelsesenter AS
Profesjonell og behagelig tannlege
Tannlege: Johannes Opitz SkrevetJeg har vært hos denne tannlegen flere ganger, og opplever hver gang å bli tatt i mot på den beste måte. Profesjonell og behagelig. Utfører etter min oppfatning, et sjeldent godt handtverk. Har du tannlege skrekk, kan du trygt besøke denne tannlegen.
Særdeles god behandling og varige løsninger
Tannlege: Johannes Opitz SkrevetHar vært pasient hos tannlege Johannes Opitz i mange år, og er strålende fornøyd med pasientbehandlig og utført arbeid!
Har fått utført rotfylling, satt inn porselensfyllinger og keramiske fyllinger med like vellykket resultat hver gang.
Atmosfæren i behandlingsrommene får meg til å slappe av. Må være det nærmeste det går an å komme behagelig tannbehandling.
Dyktig og empatisk!
Tannlege: Johannes Opitz SkrevetJeg kan anbefalle tannlege Johanne Opitz. Han har vært min faste tannlege i ca 15år. Han er dyktig, gjør alltid jobben skikkelig. Vennlig og empatisk. Kunne ikke fått en bedre tannlege.
Den beste tannlegen jeg har hatt
Tannlege: Daniel Opitz SkrevetAldri etter smerter På grunn av sterke tenner var det alltid vondt etter behandlingen. Det har ikke skjedd etter bytte av tannlege
Behagelig og faglig dyktig.
Tannlege: Johannes Opitz SkrevetJeg har brukt Johannes Opitz som tannlege de siste 15 år og foretar sjekk ca. en gang i året. Opplevelsen med Johannes har uten untak vært positive. Han er faglig dyktig og har en usedvanlig behagelig og empatisk måte å være på. Anbefales på det varmeste.