Abildsø Legekontor

Smedbergveien 5 1187 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Abildsø Legekontor

Grundig lege som setter seg inn i ting

Lege: Ingunn Ajer Petterson Skrevet

Brukt legen noen år nå. Hun kjenner meg godt som pasient og når jeg har behov for det er hun flink til å følge opp. Sender også videre til spesialist når det er behov for det. Restriktiv med å skrive ut sykemeldinger og resepter noe jeg mener er en god egenskap.

Jeg føler meg trygg på at jeg får den hjelpen jeg trenger av denne legen.

Trygg, tillitsvekkende og faglig dyktig

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Har hatt Dr. Fagerberg som min fastlege i mange år og har utelukkende positive erfaringer med henne. Jeg har i mange år slitt med en betydelig legeskrekk, men Dr. Fagerberg har klart å bygge denne ned slik at det nå ikke lenger er noe problem for meg. Hun har et meget behagelig vesen og en stor fagkunnskap, noe som resulterer i stor tillit og trygghet for meg som pasient. Hun nøler ikke med å henvise videre ved den minste mistanke om noe som bør undersøkes nærmere, noe som for meg har medført at flere tilløp til alvorlige tilstander har blitt håndtert i tide. Jeg kunne jeg ikke hatt en bedre fastlege, og jeg anser meg som svært heldig som er pasient ved Abildsø legesenter.
Vil også nevne at det vanligvis tar noe tid å komme fram på telefonen, men dette må tilskrives at legesenteret har mange pasienter og følgelig noe ventetid på telefonen. Jeg har videre ingen dårlige erfaringer med kontorets øvrige personell, opplever de i resepsjonen og på laboratoriet som hyggelige, profesjonelle og hjelpsomme.

Elendig på å holde avtale

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Jeg og min familie har vært hos han i over 3 år, hver eneste gang så har vi måttet vente minimum 1 time etter avtalt tid.
Han burde prioritere færre pasienter enn å få inn flest mulig for å tjene mest mulig penger

Føler meg godt ivaretatt

Lege: Kristin Haugen Gladsø Skrevet

Blitt møtt på en god måte alle gangene jeg har hatt time, fått god hjelp og raske henvisninger videre. Ingen problem med å få time relativt raskt. Oppleves som at hun tar seg god tid til å lytte, samtidig har det vært kort ventetid/ingen forsinkelse.

Gruet meg hver gang jeg skulle ditt, slet med angst og den ble bare verre og verre når jeg skulle ditt

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Følte bare å stange i veggen. Veldig vanskelig å få henvisning og har byttet etter 8 mnd. Mulig han er flink med yngre mennesker og menn, men meg som kvinne følte jeg meg bare oversett