Abildsø Legekontor

Smedbergveien 5 1187 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Abildsø Legekontor

Fantastisk menneske

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Ellen er en nydelig lege. Trygg og kunnskapsrik, interessert og alltid vennlig. Føler meg så trygg.

Påberegn venting.

Dessverre er de som jobber i resepsjonen VELDIG lite hyggelige, utrolig ubehagelig å ringe dit. De er så innmari sure og tverre. Men lar ikke det gå utover denne karakteren.

Hun bryr seg!

Lege: Ingunn Ajer Petterson Skrevet

Hun er proaktiv, undersøkende, restriktiv med resepter og ikke redd for å "sende videre".
Jeg kan bare gi henne min beste anbefaling.

Beste fastlegen!

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Alltid tid til å lytte, undersøke og genuint interessert i sin pasient. Solig kunnskap og erfaring. Gir seg ikke før alt er undersøkt. Anbefales!
Minus er lang ventetid når man skal inn til time(legg til 60 min ekstra), lang ventetid på telefon ved bestilling av time og timen man får er altfor langt frem i tid. Dessverre lite serviceinnstilte resepsjonsansatte. Oppleves til tider som frekke og ubehagelige. Ved akutt behov er de lite behjelpelig. Overbelastet legekontor virker det som.

Kunnskapsrik lege

Lege: Andreas Løfors Skrevet

Jeg har hatt Løfors som fastlege siden 2014. Kunne ikke vært mer fornøyd. Han tar seg god tid til sine pasienter, med god oppfølging. For meg har denne legen vært en reddende engel. Han bryr seg om sine pasienter. En meget dyktig lege med hjerte av gull. Anbefaler Løfors på det varmeste.

Fantastisk fastlege!

Lege: Ellen Anita Fagerberg Skrevet

Oppegående og blid, alltid blikkkontakt, lyttende. Flink til å informere. Kort og greit bra på alle måter!
Den rake motsetning er resepsjonen der, stor utskifting av personal. Ser ikke ut som at ledelsen tar hånd om dette uvesenet. Kun til tider hyggelige.