Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Kjempefornøyd

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg har hatt dr. Ray som lege i vel et år, og byttet til henne etter anbefaling da jeg ble gravid. Hun har vært veldig god på oppfølging under graviditet. Hun er tillitsvekkende, enkel å snakke med, men først og fremst en dyktig fagperson. Jeg har anbefalt henne videre, og de som har byttet til henne er like fornøyde som jeg er.

Det er som regel om lag et kvarters ventetid til timene, men heller det enn en lege som ikke er like god.

Faglig dyktig lege

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Effektiv lege, faglig dyktig og sjekker grundig hvis grunn til det. Rolig og profesjonell. Ikke en lege som diller eller prater for mye, så man må være rett på sak med hva man er hos legen for. Virker å være glad i å jobbe med barn, særlig spedbarn.

byttet lege etter kort tid

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Lyttet lite, prøvde å fortelle om trakassering på arbeidsplassen men hun hørte ikke etter og mente jeg hadde feil holdning. Hun anbefalte psykolog men sendte aldri henvisningen. Var der flere ganger og hun sa hver gang at hun skulle sende henvisning men gjorde det ikke. Burde ha klaget til helsemyndighetene men orket ikke, regnet ikke med å bli hørt. Legesekretærene varierte litt, tilretteleggingen for handikap fungerte dårlig.

Nei takk

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Var hos Huse til første svangerskapskontroll.
Drar ikke tilbake. Følte at jeg bare var til bry og ble ikke tatt på alvor.
En ganske usympatisk lege.

Håpløs behandling

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Mitt første møte med Flaaten var i sammenheng med ett angst-panikkanfall.
Fikk beskjed av Flaaten om å "IKKE MISBRUKE ANDRES TID MED TØV".

Tok seg ingen tid til å lytte.
Hadde personlige meninger om min tilstand.
Frekk og kort i munnbruk.
Tar nesten tre uker før man får time uten å bruke akutt time - og ved akutt time fikk jeg altså beskjed om å bestille meg en vanlig time fordi det ikke var akutt..