Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Gjør jobben

Lege: Maja Husa Jakobsen Skrevet

Gjør jobben, men er ikke alltid like interessert i å lytte. Får meg til å føle at jeg er til bry. Et smil, og litt positiv attitude, så skal hun få mye bedre karakter.

Fornøyd

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Det har vært en hyggelig opplevelse å ha Dr Rai som fast lege. Hun er flink med barn. Hun tar tid til å svare på alle spørsmålene man har. Hun viser forståelse. Det er lett å diskutere ting med henne.

Hun er nesten alltid sent. For meg så har set vært alltid 20 minutters ventetid.

Ok

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg var på time for å fornye en resept, og hun begynte å spørre alle mulige slags spørsmål og alt om ingenting, helst ingenting. Følte spørsmålene var upassende i forhold til hvorfor jeg var der, da det ikke var typiske small-talk spørmål... Sikkert ment hyggelig, men jeg følte meg kryssforhørt.

Kaller henne bare google-legen

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg er ikke videre fornøyd med Dr. Rai. Min opplevelse av legen er at hun og legekontoret ikke tar hensyn til pasientene sine. Dr. Rai klarer ikke å sette seg inn i pasientens situasjon (eks. spontanabort, kreft) og jeg har opplevd flere ganger at hun sitter og googler for å finne mulige diagnoser basert på mine symptomer. Det er faktisk noe jeg kan gjøre selv, og har valgt å bytte lege.
Når det er sagt er hun fremdeles ung, og det faktum at hun er kvinne er positivt for utenlandske kvinner som ikke kan dra til mannlige leger.

Dyktig lege!

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt han som fastlege i ca 20 år og har aldri vurdert å bytte. Noen ganger har han mye å gjøre og ikke noen akuttid ledig, men da har han andre dyktige leger på samme sted.