Legene på Sinsen

Haslevn. 38 0571 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Sinsen

Kaller henne bare google-legen

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Jeg er ikke videre fornøyd med Dr. Rai. Min opplevelse av legen er at hun og legekontoret ikke tar hensyn til pasientene sine. Dr. Rai klarer ikke å sette seg inn i pasientens situasjon (eks. spontanabort, kreft) og jeg har opplevd flere ganger at hun sitter og googler for å finne mulige diagnoser basert på mine symptomer. Det er faktisk noe jeg kan gjøre selv, og har valgt å bytte lege.
Når det er sagt er hun fremdeles ung, og det faktum at hun er kvinne er positivt for utenlandske kvinner som ikke kan dra til mannlige leger.

Skulle ønske han lyttet mer

Lege: Sigurd Sørås Jonassen Skrevet

Han er veldig dyktig faglig, men for min del bruker han for mye tid på å informere (selv om ting han har fortalt meg flere ganger før) og for lite tid på å lytte. Om han hadde roet litt ned og lyttet bare til meg i 5 minutter hadde jeg vært veldig fornøyd, men han blir for hektisk og pratsom for meg. Har alltid en vond følelse av å ikke ha fått forklart hvordan jeg har det når jeg går.

Dyktig lege!

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Har hatt han som fastlege i ca 20 år og har aldri vurdert å bytte. Noen ganger har han mye å gjøre og ikke noen akuttid ledig, men da har han andre dyktige leger på samme sted.

Flink. Lett tilgjengelig.

Lege: Bjørn Olav Flaaten Skrevet

Sympatisk lege som jeg har full tillit til. Det går oss raskt å få time.

Lyttende

Lege: Aman Jassal Rai Skrevet

Hun lytter og tar pasienten seriøst. Veldig hyggelig og dyktig lege.