Vilberg Legesenter DA

Smed Hagens Veg 11 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Vilberg Legesenter DA

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

Lege: Thusyanthan Mohanathas Skrevet

Tusyanthan tar godt vare på helsen min, både den fysiske og den mentale. Her er det en lege som har bredt kunnskap som gir gode råd og god veiledning. Han tar din mentale helse på lik alvor som han gjør med den fysiske.

Jeg føler meg hørt og sett når du er hos Tusyanthan og han tar tid til å svare godt på spørsmålene mine. Dette er en lege jeg vil anbefale alle til å ha.

Dyktig og trygg

Lege: Thusyanthan Mohanathas Skrevet

Tussi er en dyktig ,trygg og flink lege som får deg til å roe deg ned. Han snakker på en forståelig måte og har mye kunnskap. Anbefaler han og (ABC Legevakt) på der sterkeste

Fantastisk svangerskapsoppfølging

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

Anbefaler Tom-Ole spesielt til alle som er eller planlegger å bli gravide. Jeg har fått fantastisk god oppfølging av ham. Han har fulgt meg opp tett når det har vært behov og beroliget meg når jeg har bekymret meg for hver minste ting. Jeg føler meg svært trygg som hans pasient, samtidig som at han ikke «duller» for mye. Jeg opplever at han tar utgangspunkt i at man er frisk som gravid, fram til noe tyder på noe annet.
Selv om det er en veldig travel dag, opplever jeg alltid at han har god tid til meg.

Lyttende

Lege: Iuliia Borshch Skrevet

Borshch er en lyttende lege, hun tar pasienten på alvor og følger godt opp. Stor forskjell fra min forrige lege.

En lege som virker!

Lege: Thusyanthan Mohanathas Skrevet

Dyktig og folkelig lege med hjertet på rett plass, seriøs, har glimt i øyet og god på oppfølging når det er
nødvendig. Anbefales!