Linde Legegruppe AS

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linde Legegruppe AS

Hun er en fantastisk lege, den beste!

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Camilla er ekstrem dyktig og hyggelig. Hun har alltid tid til meg og gir gode råd. Camilla er eksepsjonell god lege!!!!

Beste legen

Lege: Knut Magnus Haaland Skrevet

Beste legen jeg hadde når jeg var ung og den dag i dag. Hadde annen lege i noen år da vi flyttet. Tilbake til oslo valgte jeg han igjen. Ser og hører meg, sender meg videre og tar mine ting på alvor.
Gjør en kjempe jobb for meg, min sønn og far:)

Savnet at han våget å snakke om det som er veldig vsnskelig

Lege: Christian Grorud Skrevet

Jeg opplever at Grorud har lett humør, prater mye og sitter lite i ro. Jeg har jobbet dypt i eget liv, og våger å prate om min veldig tøffe helsemessige situasjon. Jeg opplevde at Grorud vek unna da. En gang sendte han et skriv om meg til en annen fagperson med mine diagnoser osv. Helt for seg selv sto det en krenkende og usann betegnelse på meg som person. Han har i ettertid måtte stryke den, da han ikke har dekning for det. Skummelt at han ikke skjekker hva han skriver før han sender det. Jeg har selv jobbet i helsevesenet og da lærte vi en høy etisk standard på journalføring. Han glemte også flere ting han fått beskjed om å følge opp om min helse.

Varm og trygg

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Jeg opplever Camilla som lyttende og engasjert. Hun er rolig, tar seg tid og tar meg på alvor. Jeg opplever at hun bryr seg og er opptatt av pasientens beste. Hun er absolutt ikke opptatt av noe «quick fix» og «vær så god neste», slik jeg har opplevd med tidligere fastleger.

Varm og kunnskapsrik

Lege: Camilla Rubach Skrevet

en imøtekommende og kunnskapsrik dame. Man opplever at hun ser deg og tar deg på alvor. En veldig dyktig lege!