Linde Legegruppe AS

Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linde Legegruppe AS

Trygg, vennlig og dyktig

Lege: Christian Grorud Skrevet

En meget tillittsskapende lege. Lytter og ser deg. Virker faglig dyktig og inngir trygghet. Virker som han trives i jobben sin og har et ekte ønske om å hjelpe deg til svarcpå det som bekymrer . Vil gi han mine beste anbefalinger .

Flott lege

Lege: Christian Grorud Skrevet

Veldig fornøyd med Grorud. Han lytter og er tilstede. Kommer med gode råd og har god innsikt i alle områder både jeg og mine barn har trengt hjelp til. Stoler fult og helt på hans avgjørelser. Anbefaler han på det varmeste! Er fornøyd i helhet med Linde legegruppe.

Dyktig dame

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Akkkurat som en lege skal være; lyttende, omtenksom, faglig flink og tilgjengelig:-)

Fantastisk lege!

Lege: Camilla Rubach Skrevet

Hadde henne som fastlege en stund etter legen jeg hadde før henne flyttet før jeg flyttet selv, men var innom henne en elelr to ganger og var kjempe fornøyd begge gangene! tok seg tid til å lytte, forsto problemet å forklarte veldig godt hva jeg kunne gjøre selv og hva jeg kunne få av medisinsk hjelp. Kjempeblid og omsorgsfull var hun og.

En utmerket lege!

Lege: Christian Grorud Skrevet

Grorud er den beste legen jeg har hatt. Ved mine legebesøk har han gitt meg gode råd hva angår det medisinske, og er samtidig en god lytter. En sympatisk og meget faglig kompetent lege, kan absolutt anbefales!