Signe Storesund

Signe Storesund holder til i Haugesund

Siste vurderinger av Signe Storesund

Frekk

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Ville ikke anbefalt denne tannlegen til noen jeg kjenner. Greit nok at hun får gjort det hun skal (etter lang tid), men hun snakker ned til både pasienter og ansatte. Jeg var selv pasient der i Fra jeg var 12 til jeg ble 16-17. Jeg gruet meg helt ekstremt hver gang. Hun snakket til meg på en slik måte som fikk meg til å føle meg utrolig dum. Hun var også veldig frekk i tonen mot min mor. Tålte heller ikke å få spørsmål som: kan du ta på deg hansker? Da ble hun enda surere og frekkere i tonen, men hun tok på seg hansker. Opplevde også at hun en gang prøvde ta meg i munnen rett etter hun hadde holdt på i munnen til søsteren min uten å ha vasker hendene først.

Veldig god jobb

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Syntes hun gjør en veldig god jobb, men hadde håpet at hver time ikke tok så veldig lang tid. Blir ofte sittende i 1-2timer når jeg skal kunne gjøre svært kjappe ting.

Hun er streng og bestemt. Jeg syntes det ikke er noe minus. Hun gjør en god jobb og en får gode resultater.

- Hilsen :)

Grusom

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Tannlegen har uakseptabel atferd både mot ansatte og pasienter. Hun vil ikke gi pasientene en ordentlig plan, holder på mye lengre enn andre reguleringstannleger og foretar unødvendige og svært kostbare behandlinger.

Forferdelig behandling

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Behandlingen av kunder er helt horribelt, de er ingen som kan så mye som hun så vist du spør om noe så snakker di ned til deg/ungene dine. Tar betalt for ting som ikke har vore i bruk eller bare skriver generelt dårligt hva di skal ha betalt for.

Helt forferdelig!

Tannlege: Signe Storesund Skrevet

Har vært hos henne i snart 4 år nå, men nå gidder jeg ikke mer! Hun er alltid i dårlig humør, frekk mot både ansatte og pasienter. Hun kommer med veldig misvisene svar. Nå har jeg sagt at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre lenger, men hun forsetter å sende fakturaer og klager på at jeg ikke kommer på timen!
Jeg vil overhodet IKKE anbefalt en sånn forferdelig tannlege.