Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Studenterlunden Tannlegesenter AS

Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken ble etablert i 2005 og ligger sentralt i Stortingsgaten midt mellom Nationaltheatret og Stortinget. Vi holder til i 3. etasje med heis og er lett tilgjengelig med kollektivtransport, og bare en kort spasertur fra Aker Brygge. Det er flere store parkeringshus i nærheten (Vika, Saga og Ibsen).

Vi tilbyr alle vanlige tannbehandlinger og samarbeider med spesialister når det er nødvendig.

Tannlegene hos oss er faglig oppdatert gjennom jevnlig kursing, er medlemmer av Den norske tannlegeforening og har begge lang fartstid i klinikken.

Studenterlunden Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Studenterlunden Tannlegesenter AS

Faglig dyktig hyggelig og omtenksom

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Jeg begynte hos Therese i 2004 litt tilfeldig fordi hun hadde studentrabatt og har fortsatt hos henne de siste 20 årene, selv etter at jeg sluttet å bo i Oslo!

Therese er faglig dyktig, hun tar hensyn til pasientens behov og tilpasser behandlingen slik at du som pasient føler deg ivaretatt på en god måte. Hun forteller hva hun skal gjøre og forklarer behandlingen på en logisk måte! Når hun oppdager hull, viser hun hvordan de ser ut og om det er nødvendig å gjøre noe, eller om det kan vente.
I alle disse årene har hun bare vært forsinket ett par ganger og da ringer verdens hyggeligste Odny og sier i fra selv om det har vært snakk om 10-15 minutters forsinkelse. Det er ganske unikt!

Kompetent og trygg tannlege

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Ingrid er alltid blid, hyggelig og imøtekommende. Hun klarer alltid å løse de utfordringene som oppstår. Anbefales!

Dyktig og hyggelig!

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Her får man raskt time, via tlf eller nettsiden. Hyggelig personalet i skranken, dyktig tannlege og freshe lokaler.

Dyktig tannlege som jeg føler meg trygg hos

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Ingrid er en svært dyktig tannlege, jeg har gått hos henne i over ti år. Føler meg trygg hos henne. Hun gir god informasjon slik at det er enkelt å ta gode valg når det er behov for mer behandling utover den vanlige undersøkelsen. Hyggelig og behagelig å være hos.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Ingrid er en utrolig dyktig tannlege. Har brukt henne i over 10 år og er veldig fornøyd. Kan anbefale henne på det sterkeste.