Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Studenterlunden Tannlegesenter AS

Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken ble etablert i 2005 og ligger sentralt i Stortingsgaten midt mellom Nationaltheatret og Stortinget. Vi holder til i 3. etasje med heis og er lett tilgjengelig med kollektivtransport, og bare en kort spasertur fra Aker Brygge. Det er flere store parkeringshus i nærheten (Vika, Saga og Ibsen).

Vi tilbyr alle vanlige tannbehandlinger og samarbeider med spesialister når det er nødvendig.

Tannlegene hos oss er faglig oppdatert gjennom jevnlig kursing, er medlemmer av Den norske tannlegeforening og har begge lang fartstid i klinikken.

Studenterlunden Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Studenterlunden Tannlegesenter AS

Oslo sin beste tannlege!

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Full score til Studenterlunden Tannlegesenter og tannlege Therese Lien Sørensen. Kan anbefales på det varmeste!

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Ingrid er faglig dyktig, jeg føler meg trygg og godt ivaretatt. Sentral beliggenhet i Oslo sentrum. Kan anbefale henne på det varmeste.

Dyktig og behagelig

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Dette er en veldig hyggelig og behagelig tannlege. Flink og grundig. Har en fremferd som virker beroligende. Anbefales.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Ingrid er den beste tannlegen jeg har hatt. Hun er grundig, varsom og vennlig samtidig som hun alltid gir god informasjon underveis.
All behandling gjøres med stor faglig kunnskap og effektivitet. Anbefales på det varmeste.

Profesjonell, dyktig og hyggelig

Tannlege: Ingrid Birkeland Melcher Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og trygg.

Ingrid er profesjonell, dyktig og hyggelig

De sender bl.a. Alltid epost og sms for automatisk ny årlig sjekk.