Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Studenterlunden Tannlegesenter AS

Logo for Studenterlunden Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken ble etablert i 2005 og ligger sentralt i Stortingsgaten midt mellom Nationaltheatret og Stortinget. Vi holder til i 3. etasje med heis og er lett tilgjengelig med kollektivtransport, og bare en kort spasertur fra Aker Brygge. Det er flere store parkeringshus i nærheten (Vika, Saga og Ibsen).

Vi tilbyr alle vanlige tannbehandlinger og samarbeider med spesialister når det er nødvendig.

Tannlegene hos oss er faglig oppdatert gjennom jevnlig kursing, er medlemmer av Den norske tannlegeforening og har begge lang fartstid i klinikken.

Studenterlunden Tannlegesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Studenterlunden Tannlegesenter AS

Super tannlege!

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Therese er en helt super tannlege!
Hun er trygg og faglig dyktig, og sier rett ut hva hun mener om forskjellige ting. Helt strålende! Jeg føler meg virkelig i de aller beste hender med henne som tannlege og ville ikke engang vurdere å bytte til en annen.

Jeg har en god del tannlegeskrekk, men etterhvert har besøkende hos Therese gått fra å være noe jeg gruer meg til, til noe jeg gleder meg til. Hun er så rolig og trygg at selv jeg klarer å puste sånn noenlunde rolig.

Hun gjør bare det som trengs med tennene mine og jeg opplever henne som svært dyktig faglig!

Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Therese Lien Sørensen er hyggelig og profesjonell. Hun har god kommunikasjon med pasienten. Kan anbefales!

Varme anbefalinger

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Studenterlunden Tannlegesenter, og kan varmt anbefale Therese Lien Sørensen som tannlege. Hun er dyktig, grundig og meget imøtekommende. Therese håndterer mennesker med redsel for tannlegebesøk profesjonelt og med stor omsorg. Det samme må sier om hennes særs hyggelig tannlegesekretær som alltid husker deg igjen, skaffer timer veldig raskt og er imøtekommende for å løse problemer. De ansatte står for omsorg og dyktighet!

Dyktige, engasjerte og serviceinnstilte tannleger

Tannlege: Therese Lien Sørensen Skrevet

Jeg har brukt Therese Sørensen som min faste tannlege helt siden hun overtok praksisen i Stortingsgaten. Etter hvert har hele familen blitt kunder hos henne. Vi er svært fornøyde. Møtet med Sørensen er alltid positivt, og vi blir behandlet meget profesjonelt og imøtekommende. Før hver behandling gir hun et skriftlig prisoverslag. Hun gjør en meget grundig jobb, og selv etter mange år er kronene hun har satt på solide og pene. Det er alltid mulig å få time tidlig om morgenen før jobb. Et ekstra pluss er den hyggelige tannlegesekretæren, som husker oss igjen og alltid finner en time som passer. Jeg kan varmt anbefale denne tannlegen.