Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Profesjonell og flink lege

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Opplever denne legen som veldig flink og byttet direkte til han etter et par besøk dit med min svigermor hvor jeg observerte at han er flink til å lytte til sin pasient, tar gjerne et par prøver ekstra for å utelukke noe alvorlig, noe jeg ikke var vant til tidligere ettersom det virket som at jeg måtte være nær døden for å få gjennom en blodprøve hos min tidligere lege. Dr. Welle har aldri vært mer forsinket enn 20min max,vertfall ikke de 3 gangene jeg var der. Min tidligere lege var opp til 1,5 t forsinket så snakk om forandring. Alt i alt er jeg veldig glad for en lege som tar ting på alvor og gir en sånn trygghet til meg som pasient på at vi ikke utelukker noe som helst. Får også alltid time på dagen hvis det haster. Kan virkelig anbefalle Dr. Welle.

Trygg hos Jolanta

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Fikk Jolanta som fastlege ved en tilfeldighet. Lytter. Gir råd. Informerer om alternativer og risiko. Full tillit til henne på alle måter. Dyktig lege med saklig tilnærming. Samboeren min har også nå henne som fastlege - veldig fornøyde begge to.

Usedvanlig sympatisk

Lege: Adam Kubak Skrevet

svært god leg som tar affære når det er nødvendig. Jeg var innlagt på sykehus i vår for Gallestein. Kirurgen på sykehuset spurte hvem som hadde sendt meg, og da jeg sa det var fastlegen min replisert hun med at da hadde jeg valgt riktig fastlege. Betryggende å høre:)

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Hun har et behagelig og rolig vesen. Er flink til å lytte, tar den tiden som trenges, og forklarer og svarer enkelt på spørsmål. Absolutt en lege jeg har tillit til.

En veldig god lege

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Hun er hyggelig, trygg, profesjonell og lyttende. Kan jobben sin. Følger meg veldig godt opp. Nøler ikke med å sende en videre for eventuell utredning. Er aldri avvisende om man er engstelig og ber om henvisning til spesialist. Da jeg ba om slikt og oppsøkte spesialist så roste han henne og sa "Du har en meget flink fastlege. Hun har gitt deg veldig riktige medisiner". Jeg er kjempefornøyd med legen min.