Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Storfornøyd med Jolanta!

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

En veldig dyktig og seriøs lege. Blir alltid tatt på alvor når jeg er der, og hun tar seg seg svært god tid til å både lytte og komme med råd. Det har hendt at hun har satt opp siste legetime til meg slik at vi har hatt mulighet til å prate en god stund uten at det går utover pasienter senere.

Kjempedyktig lege

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Hun er blid, proffesjonell og omhyggelig.
Flink til å gi informasjon

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Dr Roessink er meget dyktig. Hun tar seg god tid og lytter alltid til meg. Hun tar hensyn til pasienten sine ønsker, men med kyndig medisinsk veiledning. Hun er ofte forsinket. Men til gjenngjeld aldri stresset. Og når det først blir din tur skjønner du hvorfor hun ofte blir forinket.

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Dyktig og god, lytter og bryr seg om sine pasienter. Herlig Lege, jeg er storfornøyd :-)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Adam Kubak Skrevet

Dr. Kubak framstår som en lege og person som det er lett å prate med og fortelle sine problemer til, selv om jeg personlig er av typen som synes det er vanskelig.

Jeg føler jeg har blitt møtt med klare svar og stor (og rask) hjelp hver gang jeg har vært til time hos han, med alt fra helt ufarlige problemer og mindre infeksjoner til alvorlig sykdom. En god lege som har både stor faglig kompetanse og er flink med mennesker.