Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Dyktig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jolanta er dyktig, grundig og hyggelig men også svært ofte veldig forsinket. Ventetid på over en halv time er svært vanlig.

Endelig en fastlege jeg har full tillit til!

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Er kjempefornøyd med denne legen!
Var nær ved å flytte meg over til privatsektoren (medi3 o.l), etter frustrasjon med dårlige leger som var på grensen til at jeg vurderte å klage dem inn.

Svein Erik Welle gjør en kjempejobb, man merker kjapt at han har lang erfaring som lege og har tidligere vært kommunallege i sykkylven. Kjenner Ålesund sykehus inn/ut og vet nøyaktig hva de tilbyr, hvor det skal henvises og hvilke smutthull man bør bruke for å få fortgang i ting.

Hver gang jeg har vært med han sitter jeg igjen med følelsen av å bli trodd og lyttet til, samt at det så langt har vært "spot-on" på hva det var jeg faktisk hadde og hvilke medikament jeg burde ta.

Får kjapt time ("garantert" på dagen om det gjelder ungene), og ordner kjapt fornying av resept når man ringer inn til kontoret.

Vanskelig å forklare hvor glad jeg er over å endelig ha funnet en god lege jeg kan forholde meg til, og som tar deg seriøst. Takk

Alltid forsinket

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Bra jeg fikk raskt time ved forhåndsbestilling. Kunne ikke planlegge andre gjøremål fordi Welle alltid forsinket, flere ganger ventet opp til 40 minutter, respektløst når time forhåndsbestilt -skulle forbedres! Legen virker fjern. Ga meg flere nye medisiner samtidig, fulgte ikke opp, jeg måtte konsultere annen lege der, fordi Welle ikke tilstede, da jeg ble uvel av pillene. Mister tillit pga forsinkelser, fjernhet, mangelfull oppfølging, og fordi Welle har pasienter på samlebånd.Skulle forbedres!

God og effektiv lege

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Er glad for at jeg valgte denne legen, da det er lett å få time enten på dagen eller dagen etterpå. Han er effektiv, og går rett på sak. Han spør meg ved hver legetime om det er flere ting jeg vil ta opp enn det jeg kom dit for, noe jeg opplever som veldig positivt. Han bruker ikke mer tid enn nødvendig, men jeg er sikker på at han ville tatt seg lengre tid dersom jeg hadde hatt behov for det en gang.

Hva som kan bli bedre: Han kunne brukt mer tid til å se på pasienten istedenfor i pc'en, ettersom det er lett for å føle at han ikke hører etter. Men samtidig er jo pc'en nødvendig for å skrive legeerklæring eller resepter, og han klarer fint å holde en samtale gående samtidig (multitasking).

Totalt sett er han en lege jeg absolutt kan anbefale! :)

En av byens dårligste leger

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jeg har hatt jolanta i 4 år nå, og en mer useriøs lege skal man lete lenge etter... Sitter bare å stirrer inn i skjermen, kommuniserer dårlig med pasienten/ er uinteressert i pasientens meninger. Kjempe dårlig på oppfølging og tar deg ikke helt seriøst.