Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS

Strandgaten 5 5013 Bergen
Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS

Veldig profesjonell, effektiv og dyktig.

Tannlege: Ingrid Helland Thrane Skrevet

Jeg kom for en kontroll og vurdering ved 5-3 tannleger. Jeg møtet Ingrid Helland for første gang. Hun er en veldig profesjonell, effektiv og dyktig tannlege. Jeg fikk gode råd fra henne. I tillegg har tannklinikken 5-3 strålende tannpleier.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Har gått til Hilde i 10 år og hun er den beste! Hun bryr seg virkelig om pasientene sine og deres behov, hun er alltid hyggelig og blid. Mer positiv dame skal du lete lenge etter!

Anbefaler henne på det sterkeste!

Positiv og dyktig tannlege

Tannlege: Monika Nydal Adolfsen Skrevet

Er kjempe fornøyd etter besøket hos Monika for noen uker siden. Hun er positiv, dyktig og gjennomførte jobben på en behagelig måte.

Meget dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Monika Nydal Adolfsen Skrevet

Alltid utfordrende med det ukjente, men opplevelsen av å bli behandlet av Monika, helt fra venterommet og til ferdig behandling var fylt av vennlighet og profesjonalitet. Særdeles "behagelig" og godt håndverk. Kan anbefales på det sterkeste!
Tusen takk :)

Kjempeflink og trygg tannlege

Tannlege: Saeedeh Bagheri Helland Skrevet

Eg valte dette tannlegekontoret for å få fjerna to visdomstenner, etter å ha høyrt mykje bra om klinikken - og dei skuffa ikkje! Saeedeh gjorde prosessen med fjerning av to visdomstenner så mykje betre enn eg frykta, ho førebudde meg på kvart steg i prosessen og fekk meg til å føla meg trygg. Ho er superdyktig og gjorde ein utmerka jobb med å fjerna visdomstennene - den eine låg også vanskeleg til. Eg er så glad for at eg valte denne klinikken og vil definitivt ha Saeedeh til å fjerna mine siste visdomstenner også.