Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS

Strandgaten 5 5013 Bergen
Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS

Veldig dyktig og hyggeleg tannlege

Tannlege: Merete Strømme Simonsen Skrevet

Eg er kjempefornøgd med behandlingane eg har fått hjå Merete. Sist fiksa ho emaljeskadar på framtennene mine med fyllingar, noko eg trudde kunne bli utfordrande å få til på ein god måte - men ho gjorde ein heilt perfekt jobb, over all forventning. Eg føler meg alltid i gode hender hjå Merete. Kan varmt anbefala ho.

Heilt aldeles konge!

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Har brukt Hilde i fleire år, og synes alt er supert. Det kan eg ikkje sei om mange andre ting i livet, men Hilde er ein positiv konstant, som ein solstråle eg møter ca ein gong i året på kontroll.

Trakk tilogmed nokre visdomstenner, og synes fortsatt ho er heilt konge. Det står det respekt av.

Beste tannlegen!

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Superfornøyd med Hilde. Profesjonell og tar seg tid til å forklare ting underveis. 10/10! Jeg har bare positive ting å si.

den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Merete Strømme Simonsen Skrevet

Merete strømme er hyggelig, profesjonell, utfører solid håndtverk, er punktlig, det er så og si ingen venting. Hun tar seg også tid til en kort prat før behandlingen starter

Fantastisk 😇😇😇😇😇

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Hadde alle gitt den sevicen, tryggheten, fantastisk opplevelse jeg fikk, å resultatet ble at jeg gruer meg ikke til neste gang, Tusen takk