Tannklinikken 5-3 AS

Strandgaten 5 5013 Bergen
Tannklinikken 5-3 AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannklinikken 5-3 AS

den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Merete Strømme Simonsen Skrevet

Merete strømme er hyggelig, profesjonell, utfører solid håndtverk, er punktlig, det er så og si ingen venting. Hun tar seg også tid til en kort prat før behandlingen starter

Fantastisk 😇😇😇😇😇

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Hadde alle gitt den sevicen, tryggheten, fantastisk opplevelse jeg fikk, å resultatet ble at jeg gruer meg ikke til neste gang, Tusen takk

Topp stemning hver gang!

Tannlege: Øyvind Simonsen Skrevet

Har gått til Øyvind de siste gangene, og er svært fornøyd! Visdomstann er trukket helt uten problemer. Godt humør fra Øyvind gjør tannlegebesøket litt gøyere enn forventet hver gang.

Kjempemorsomt tannlegebesøk

Tannlege: Øyvind Simonsen Skrevet

Eg var hos Øyvind for å trekke visdomstannen min, han er veldig hyggelig og veldig flink å forklare ka han skal gjøre. Gikk fort og eg kjennte ikke en dritt. Og eg var enda mer smilende når eg gikk ut, enn da eg gikk inn ;) Anbefales! 👍

En tannlege med min humor

Tannlege: Øyvind Simonsen Skrevet

Jeg leter alltid etter fagpersoner innenfor helsevesenet som er brutalt ærlige med meg. Det er det jeg liker og det er det som hjelper meg videre med eventuelle problemer jeg måtte ha helsemessig. Denne tannlegen er noe av det beste jeg har opplevd innenfor tannhelsesektoren! I starten var jeg satt ut over ærligheten hans, da man gjerne ikke er vandt til det, men takket være hans ærlighet så har jeg for første gang i mitt liv brukt tanntråd! Helt fantastisk! For ikke å snakke om at jeg satte utrolig stor pris på at han ikke tok en dypdykk i munnen min med det samme jeg lå på tannlegestolen. Han tok seg tid til å prate med meg og vi satt der og pratet LENGE før han i det hele tatt så på tennene mine! Han fjernet all frykt jeg hadde for undersøkelsen ved å snakke om dagligdagse, interessante temaer som hadde nada og niks med tenner å gjøre. Aldri opplevd å faktisk SNAKKE ansikt til ansikt med en tannlege før!

NB! Dersom du ikke tåler å høre ting som de er, ikke eier selvironi eller er høytidelig, så anbefaler ikke jeg denne tannlegen til deg. Du må være forberedt på at han er ærlig (ikke på en frekk måte) med deg, men at han vil deg vel. Han tar faget sitt seriøst og engasjerer seg for tannhelse og sine pasienter. Han er gull verdt!