Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS

Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Tannklinikken 5-3 AS

Jeg bytter aldri

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Profesjonell, ærlig, nøye og effektiv er inntrykket fra jeg kommer inn til jeg går.
Kontoret er flott, de som jobber i resepsjonen er blide og hjelpsomme. Tannlege Hilde kommer jeg aldri til å bytte med noen annen Tannlege.

Den beste tannlegen

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Hilde er en herlig person. Hun ser deg. Tar deg på alvor. Noe som er veldig greit når en er redd for tannleger. Hun er en rolig og trygg person. Hun jobb gjør en god jobb. Selv de som sitter å dirrer for de er så redd klare hun å roe.

Kurert tannlegeskrekk, gleder meg til hver time

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Unikt flink, omtenksom, effektiv og hyggelig! Både jeg selv og min sønn har hatt sterk tannlegeskrekk som Hilde har hjulpet å kurere. Anbefaler Hilde på det aller sterkeste.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Hilde Veronica Grøtte Runningen Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har tannlegeskrekk og veldig komplekst sykdomsbilde som påvirker tannhelsen. Det gjør at jeg vegrer meg for å oppsøke tannlege og synes det er veldig tøft å dra på timene.

Hun viser forståelse for hvordan ting er, er rolig og gjør betryggende tiltak for å gjøre behandlingen minst mulig belastende. Hun ivaretar meg på en måte som gjør terskelen for å oppsøke hjelpen mye lavere og har gjort tannlegeskrekken betydelig lavere. Jeg vil anse henne som en trygg og dyktig tannlege, noe ikke mange andre har oppnådd.

En mer ivaretakende og dyktig tannlege må du lete veldig lenge etter! Det er faktisk en tannlege jeg vil savne!

Lokalene er veldig fine og atmosfæren på venterommet er i seg selv er veldig avslappende. Ansatte er også veldig koselige!

Dyktig og effektiv

Tannlege: Ingrid Helland Thrane Skrevet

Hyggelig, nynnende og meget dyktig og effektiv! Hennes behagelige og positive vesen virker beroligende.