Veitvet Legesenter

Postboks 103 0518 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvet Legesenter

Dårlig

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Alt for treg. Har hatt flere timer. Dårlig med henvisninger. Ikke fornøyd. Kan ikke jobben. Skal bytte fastlege

Profesjonell og empatisk

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Stig Gundersen er profesjonell,tar seg tid, er empatisk og forståelsesfull. Han bryr seg om pasienten.Han er imøtekommende og gir en følelse av å være i gode hender. Jeg er veldig fornøyd med Stig som min lege.

Fremragende lege!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Gundersen er profesjonell tar seg tid, er empatisk og forståelsesfull, faglig dyktig- og bryr seg om pasienten. Han er imøtekommende og handlekraftig, og gir en følelse av å være i gode hender. Jeg er veldig fornøyd med Stig som min fastlege, og vil anbefale han på det sterkeste!

Kald

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Virker ikke empatisk i det hele tatt, vil bare bli ferdig med timen og sender deg ut det sekundet hun har "løst" problemet. I tillegg liker hun virkelig ikke å kommunisere via digitale løsninger, krever fysisk time for kun å fornye en resept, til tross for rikelig med info via e-konsultasjon. Har også vært passiv aggressiv på telefon og skriftlige svar. Angrer sterkt på å ha endt opp med henne, men gjorde det kun pga tilgjenglighet mtp venteliste.

Utrolig flink!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Veldig flink lege som alltid får meg og barna mine til å føle oss sett og hørt. Anbefaler han til alle jeg kjenner, og han har lang venteliste av god grunn.