Veitvet Legesenter

Postboks 103 0518 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvet Legesenter

Tillitsvekkende og dyktig

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Hele familiens fastlege. Vi er veldig fornøyde med dr Skagestad.
Opplever å bli tatt på alvor og lyttet til.

Rolig lege

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Opplever henne som rolig og dyktig. Jeg får alltid legetime raskt og i de 3 årene hun har vært min lege har hun aldri vært borte/sykemeldt. Virker kanskje en smule streng og er veldig avholden mtp antibiotika/tabletter men synes det er helt greit. Ikke vanskelig å be om henvisning til spesialister og ta opp nye ting med henne.

En god lege

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Selvom hun iblant er litt forsinka, har jeg alltid følt at hun tar meg på alvor. Hun henviser videre til spesialister hvis det er noe spesielt og gjør en korrekt og grundig undersøkelse. Hun har vært min fastlege lenge og jeg vil ikke bytte.

Ikke behjelpelig

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Skagestad kan være smilende til tider, men jeg har hatt henne som fastlege siden jeg var barn (er 20 år gammel nå), og kvaliteten på hennes tjenester går nedover for hvert år som går. Vedkommende virker svært likegyldig, og det eneste hun gjør er å skrive på pc'en og komme med små kommentarer som "Å?", "sier du det?", "jaha?". Hun virker til tider ikke interessert i pasienten, og jeg føler jeg aldri har fått god nok hjelp av henne.

Elin burde så absolutt bli flinkere til å være mer sosial blant pasientene og ta de på alvor. Personlig så jeg meg nødt til å bytte fastlege. Av og til virker det som at hun bare er interessert i penger, da hun ber deg kommer flere ganger når hun kan ta alt samme dagen..

Geni

Lege: Yun Jeanett Mo Skrevet

DR.Mo er en av de mest omsorgsfulle personene jeg kjenner. Hun tar alltid godt vare på meg og vet alltid hvordan hun skal trøste og hjelpe. Hun er virkelig et geni fordi hun er så flink til å roe meg ned når jeg har det vanskelig. Beste mest omsorgsfulle legen i verden. Hun er i alltid presis på sekundet og jobber utrolig hardt. Hun er også veldig lett og få tak i. En enestående lege som har alt man kan forvente og litt mer.